riel klumper

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_eddy

riel klumper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:52

hallo allemaal
hebben jullie ervaring met de zadelmaker van riel klumper?
hoe zijn de prijzen?
welke merken hebben ze?
en meten ze goed aan?

hebben ze een asortiment 2e hands zadels?

groetjes en alvast bedankt

MarrieLeen

Re: riel klumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:38

Vrienden van m'n vriendin hebben zadels van Riël Klumper, volgens mij heeft ze een heel breed assortiment.
En dan in merken, maar ook in prijzen. Zadels zijn toen heel goed op de paarden aangemeten. :j
En ook na een bepaalde tijd weer contact gezocht om te vragen hoe het ging en of er nog controle nodig was, heel betrokken dus.
Geen idee eigenlijk of ze ook 2e hands zadels hebben, daar zou je even over kunnen bellen. :)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 23:29

MarrieLeen schreef:
Vrienden van m'n vriendin hebben zadels van Riël Klumper, volgens mij heeft ze een heel breed assortiment.
En dan in merken, maar ook in prijzen. Zadels zijn toen heel goed op de paarden aangemeten. :j
En ook na een bepaalde tijd weer contact gezocht om te vragen hoe het ging en of er nog controle nodig was, heel betrokken dus.
Geen idee eigenlijk of ze ook 2e hands zadels hebben, daar zou je even over kunnen bellen. :)

bedankt voor je bericht!
ik wil zo wie zo nog eens langsgaan om met eigen ogen alles te zien.
heb oojk nog geen haast, maar wil niet een divoza ofzo erbij hebben.
nog meer mensen met ervaringen?

ik ben volgend jaar opzoek naar een goedkoop zadeltje, (500 maximaal) omdat mijn paard volgend jaar 3 wordt. en dan nog groeit.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 23:37

Ik heb Heleen Klumper, heb iedereen gehad hier in de regio en heb alleen bij haar een heel goed gevoel :j ik heb van haar een kent en masters, fijn zadel! Heleen heeft niet veel 2e hands zadels :n

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 11:42

Ik heb een Black Country, ook door Heleen aangemeten en heel erg blij mee.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:32

heleen is super kundig en precies in het aanmeten van zadels. kan haar dus zeker aanraden!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 13:39

Ik heb zelf geen paard, maar ik weet hoe zorgvuldig Heleen te werk gaat in het aanmeten van een zadel. Zoals LiSSY hierboven al zegt: kan haar echt aanraden! Op de site staat ook een boel informatie.

Je kunt Klumpertje hier op Bokt wellicht ook een pb'tje sturen, zij is de dochter van Heleen en kan je vast nog een stuk meer vertellen. :)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 19:02

Julia schreef:
Ik heb zelf geen paard, maar ik weet hoe zorgvuldig Heleen te werk gaat in het aanmeten van een zadel. Zoals LiSSY hierboven al zegt: kan haar echt aanraden! Op de site staat ook een boel informatie.

Je kunt Klumpertje hier op Bokt wellicht ook een pb'tje sturen, zij is de dochter van Heleen en kan je vast nog een stuk meer vertellen. :)

heey bedankt allemaal!!
mensen die meer ervaringen hebben??

bedankt ik ga meteen mailen!
en wat zijn een beetje de prijsklasse,s?
ik hoef niet perse helemaal op maat, maar het moet wel passen. zonde om meteen heeeeeeeeeeeeel veel geld uit te geven aan een zadel die misschien met 3 maand niet meer past.

en welke merken heeft ze liggen? heeft ze ook beetje middenklasses zadels? zoals bijvoorveeld wintec, thorrowgood, eigen merk dingen zoals bijvoorbeeld divoza ook heeft enzovoort?
Laatst bijgewerkt door joyce_eddy op 23-11-10 19:09, in het totaal 2 keer bewerkt

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:06

Ik heb er ook een goed gevoel bij. Heb laatst informatie gevraagd bij haar. Zij gaat in de toekomst mijn zadelcontroles doen. Ben Divoza zat. Als het nodig is, ruil ik mijn zadel nog in als zij dat zegt. Daar vertrouw ik haar wel op!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:07

Je kunt wel eindeloos ervaringen op vragen over Heleen maar je zal uiteindelijk je eigen mening moeten vormen lijkt mij.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 19:10

PercyLeen schreef:
Je kunt wel eindeloos ervaringen op vragen over Heleen maar je zal uiteindelijk je eigen mening moeten vormen lijkt mij.

ja oke, maar toch wil ik graag zoveel mogelijk dingen weten, want zoalsa bijvoorbeeld divoza wordt hier op bokt ook niet goed aangegeven,

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:12

Naja, ga Ff langs daar. Ze kan je veel over haar werk vertellen. Iedereen is hier verder lovend. Ze is niet super goedkoop, maar klumper levert wel kwaliteit.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:13

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:33

Moderatoropmerking:
Off-topic verwijderd. SVP alleen bij serieuze interesse reageren op EA :) Andere reacties zijn niet toegestaan. EA is geen discussie-forum.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 22:07

Heleen komt net bij mij vandaan, ze kon me aan de hand van de tekening exact laten zien waar mijn paard was gegroeid in de bespiering (15kg zwaarder tov de vorige keer!) Ze wist ook exact te vertellen wat zijn moeilijke kant was en dat deze al vele malen beter is geworden. Ik hoop dat je inmiddels overtuigd bent.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 22:45

PercyLeen schreef:
Heleen komt net bij mij vandaan, ze kon me aan de hand van de tekening exact laten zien waar mijn paard was gegroeid in de bespiering (15kg zwaarder tov de vorige keer!) Ze wist ook exact te vertellen wat zijn moeilijke kant was en dat deze al vele malen beter is geworden. Ik hoop dat je inmiddels overtuigd bent.

ik ben er over uit dat ik zeker bij haar wil kijken in de winkel naar het assortiment.
weet je misschien wat ze heeft liggen aan nieuwe/ 2e hands zadels en of ze ook iets van huismerken/ midden klasses heeft liggen? en aan welke prijzen moet ik dan denken?

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 22:50

Ik heb een kent en masters van haar, verstelbare boom, ideale voor de jonge paarden! (nieuw, rond de 800 eur) 2e hands zal ze niet veel hebben! Heleen is daar heel eerlijk in, ze wil weten wat ze verkoopt :j

http://www.rielklumper.nl/zadel.asp