Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarrieLeen schreef:Vrienden van m'n vriendin hebben zadels van Riël Klumper, volgens mij heeft ze een heel breed assortiment.
En dan in merken, maar ook in prijzen. Zadels zijn toen heel goed op de paarden aangemeten.![]()
En ook na een bepaalde tijd weer contact gezocht om te vragen hoe het ging en of er nog controle nodig was, heel betrokken dus.
Geen idee eigenlijk of ze ook 2e hands zadels hebben, daar zou je even over kunnen bellen.
Julia schreef:Ik heb zelf geen paard, maar ik weet hoe zorgvuldig Heleen te werk gaat in het aanmeten van een zadel. Zoals LiSSY hierboven al zegt: kan haar echt aanraden! Op de site staat ook een boel informatie.
Je kunt Klumpertje hier op Bokt wellicht ook een pb'tje sturen, zij is de dochter van Heleen en kan je vast nog een stuk meer vertellen.
PercyLeen schreef:Heleen komt net bij mij vandaan, ze kon me aan de hand van de tekening exact laten zien waar mijn paard was gegroeid in de bespiering (15kg zwaarder tov de vorige keer!) Ze wist ook exact te vertellen wat zijn moeilijke kant was en dat deze al vele malen beter is geworden. Ik hoop dat je inmiddels overtuigd bent.