Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Misschien kan het paard erna weer gelokt worden met wat lekker eten? Haha. Ik vertrouw daarin helemaal op de mensen die er kennis van hebben.
dan rent hij terug naar zijn maatje.

Daarna komt ie in mijn portfolio, dus op mijn website, en wie weet waar ik het ooit nog kan laten zien! Ik wil naast fotografie graag meer met film gaan doen, dit wordt mijn eerste korte fictiefilm.
Dat is natuurlijk ook een beetje de kunst!
Iets filmen wat normaal niet echt kan of moeilijk te regelen is, vind ik juist leuk!
Ik leer ondertussen stiekem ook nog van alles bij over paarden
Evelien_J schreef:Ik denk dus inderdaad ook dat het realiseerbaar is, een omgeving zoeken met omheining lijkt me een goed idee! Fijne tip, dankje Caesar!
De film is voor een schoolopdracht, dus ga ik het op school tonenDaarna komt ie in mijn portfolio, dus op mijn website, en wie weet waar ik het ooit nog kan laten zien! Ik wil naast fotografie graag meer met film gaan doen, dit wordt mijn eerste korte fictiefilm.
Ik ben wel eerst gaan bedenken wat ik graag wou laten zien, of wat me beeldend mooi leek. Ik kijk eigenlijk daarna pas of het realiseerbaar is. Voor zowel fotografie als film geldt dat je het natuurlijk allemaal wel kan bedenken, maar zie het daarna maar eens voor elkaar te krijgen...Dat is natuurlijk ook een beetje de kunst!
Iets filmen wat normaal niet echt kan of moeilijk te regelen is, vind ik juist leuk!
Jullie weten hier allemaal veel van paarden af! Dus vandaar dat ik mijn vraag gewoon hier neer zet! Als je niks vraagt krijg je natuurlijk helemaal niks geregeld! Ik heb inmiddels trouwens wel al best veel reacties binnen gekregen waar ik super blij mee ben!
Ohja en Mavelle, ik heb Louckie ook maar gelijk een berichtje gestuurd. Zij kan wel echt heel erg spannende dingen met haar paard, haha!
x
Sjolvir schreef:Over los in bos.
Je kan toch redelijk onzichtbaar voor de camera, een stuk met schriklint met stroom klok ertussen
afzetten met prikpalen?
Als die ruim genoeg om je beeld veld heen staan zie je die niet op de film en de zekerheid dat het paard
binnen beperkte ruimte blijft.
Zeker als paard respect heeft voor stroomdraadjes en eerst even rondje langs draad wordt geleid en
er ook nog een vriendje binnen het afgezette stuk staat.
Nog een optie, oproep doen voor iemand met afgezet bosperceeltje?
Vaak dan wel duidelijk van de bosbouw boompjes dus niet echt mooi bos...