Stalling helmond gezocht

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

mcm07

Stalling helmond gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 18:51

heee
Ik zoek een stalling in de beurt van helmond, waar je zelf je paar gewoon kan verzorgen enzo
waar het niet te duur is weet iemand mischien ergens een stalling waar het niet te duur is ?
er hoeft niet perse een binnen bak enzo bij te zitten maar wel weide zo dat ze elke dag naar buiten kunnen. alvast bedankt x :D

delerium

Re: Stalling helmond gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 19:47

VSW -> EA-GZ-DI

mcm07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-10 18:53

delerium schreef:
VSW -> EA-GZ-DI

wat bedoel je?

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 19:01

Richting Lierop zitten een paar kleinere pensionstalletjes waar de paarden veel naar buiten kunnen en dicht bij het bos... (Moet je even op marktplaats kijken...)

Voor de rest weet ik het zo niet, toen ik in Helmond woonde, reed ik gewoon nog op mijn oude plekje, maar dat is weer 8 km verder... Richting Nuenen ken ik ook wel wat stallen, maar weet niet of dat te ver is? (Nadeel: geen goede ov-verbinding, dus ik moest vaak eerst naar Eindhoven, dan naar Helmond.. mocht niet alleen in het donker door het bos...)

idialist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 19:55

Bij helmond ;angs het kanaal zit stal Lueb die heeft volgens mij nog een plaatsje vrij. Gezellige stal met buitenbak, gaan overdag naar buiten.Als je een telefoon nummer wilt hebben laat maar weten.