Eindelijk heb ik besloten om toch echt paard te gaan rijden. Alleen heb ik nog geen goede kleding. Weet iemand waar ik het beste simpele en betaalbare rijkleding voor mannen vandaan kan halen?
Eleveld91
Geplaatst: 17-11-10 23:57
Bij Divoza of Epplejeck heb je genoeg keus, van goedkoop tot duur, en van minder goede kwaliteit tot super kwaliteit.
Anoniem
Geplaatst: 18-11-10 00:00
Betaalbare is zeer weinig te krijgen. Enigste waar ik in pas zijn de echte heren maten van pikeur cavallo en kentucky. ES gaat ook nog net. Beste is gewoon kijken welk model je heb en welk merk daarbij past.
Lisan89
Geplaatst: 18-11-10 00:01
Divoza Hun 'huismerk' mondoni is erg betaalbaar, en zit nog eens lekker ook!
EJ is ook betaalbaar, maar heb ik nog geen ervaringen mee!
Bedankt allemaal voor de reacties. Heb meteen even gekeken. Divoza kende ik al wel, maar Decathlon nooit aangedacht. En Epplejeck is helemaal nieuw voor me
Bij Decathlon is alleen weinig keus kwa modellen en dan moet het model wel net bij je passen. Bij de damesmodellen die er nu hangen, had ik dus pech. Geen enkele broek zat echt lekker.
Ook ruitersportzaken van de Horselover keten (Hypo...) hebben vaak een ruim assortiment, ook voor mannen. En verder kun je altijd een lokale ruitersportzaak proberen, die hebben vaak ook voldoende keus.
Ik heb eens gekeken op de site van de genoemde winkels. Staat veel van best betaalbaar tot (zeker voor nu) te duur. Zijn er ook nog dingen waar ik het beste op zou kunnen letten zodat ik wel een goede goedkope keus maak? (goedkoop moet in ieder geval geen duurkoop zijn)
Verkoop adressen gezocht dus geen RUIO topic. RUI-->EA-GZ Diensten
Sionnach
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-10 23:04
Sorry dat ik dit op een verkeerde plek heb neergezet. Ik was eigenlijk niet op zoek naar adressen, maar naar meer informatie waar ik het beste de juiste kleding kan vinden