ik heb er vanaf dat ik 12 jaar was altijd in mijn vrije tijd geholpen totdat ik 16 werd (ging toen op het mbo geen tijd etc op mbo nog 1x een tijd van 4 weken stage gelopen) ik heb er altijd met veel plezier geholpen ze zijn erg klantvriendelijk maar bovenal goed met de paarden en ponys.. de ruiter Marjan Korf-Post is een goede ruiter en rijd de paarden en ponys goed door
krijgen elke dag beweging.. in de molen, wei of onder zadel of combinatie hiervan 
op stal zijn nu veel kinderen .. die rijden ponys, vertroetelen ze etc.. paarden zijn dus ook drukte gewend.. stallen kijken op de binnenbak waar zoiezo 1x in de week de bak word aangetrokken door een trekker.. dus kennen ze de trekker ook 
negatief.. is dat ze tegenwoordig vooral paarden op stal hebben die nog jong zijn en niet 10 of 12 etc.. maar als je vraagt of ze zoiets in de buurt weten oid .. dan kunnen zij met hun proffesionele kijk op paarden een paard of pony regelen.. als ze iets weten natuurlijk 
@helgaV.. helaas zijn er ook paarden met gebreken en goed dat jullie dit hebben opgemerkt..