horse team Urk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Loody

horse team Urk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 12:18

Wie heeft er ervaringen met Horse Team in Urk?

Positieve en negatieve..

Revanches

Re: horse team Urk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 12:40

TAO-->EA-GZ-Diensten

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 13:53

Ik heb daar jaren geleden stage gelopen. Leuke mensen en goede paarden die ook goed gereden zijn.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:47

Ik ken ze erg goed..

Leuke mensen, alleen maar positief mee..
Heb vroeger nog voor hun de pony's gereden..
Gaan erg goed met hun dieren om..

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 21:33

In de tijd dat ik een paard zocht heb ik ook op deze stal een paard bekeken. Onze ervaring daar is niet geweldig geweest. Het paard wat ik bekeek was ontzettend leuk maar de 'kenner' die wij als extra mee hadden genomen ontdekte een naar gebrek. De eigenaresse bleef vol houden dat haar dierenarts het paard absoluut goed zou gaan keuren en dat hij zeer geschikt was voor de sport. Dit was allesbehalve het geval...
Voor mij dus geen paard van deze stal!!

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 16:42

Ik ben ook heel benieuwd of iemand ervaringen ermee heeft. Ik zag op de site wel dat ze leuke paarden hebben.

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 15:40

ik heb er vanaf dat ik 12 jaar was altijd in mijn vrije tijd geholpen totdat ik 16 werd (ging toen op het mbo geen tijd etc op mbo nog 1x een tijd van 4 weken stage gelopen) ik heb er altijd met veel plezier geholpen ze zijn erg klantvriendelijk maar bovenal goed met de paarden en ponys.. de ruiter Marjan Korf-Post is een goede ruiter en rijd de paarden en ponys goed door :) krijgen elke dag beweging.. in de molen, wei of onder zadel of combinatie hiervan :)

op stal zijn nu veel kinderen .. die rijden ponys, vertroetelen ze etc.. paarden zijn dus ook drukte gewend.. stallen kijken op de binnenbak waar zoiezo 1x in de week de bak word aangetrokken door een trekker.. dus kennen ze de trekker ook :)

negatief.. is dat ze tegenwoordig vooral paarden op stal hebben die nog jong zijn en niet 10 of 12 etc.. maar als je vraagt of ze zoiets in de buurt weten oid .. dan kunnen zij met hun proffesionele kijk op paarden een paard of pony regelen.. als ze iets weten natuurlijk :)

@helgaV.. helaas zijn er ook paarden met gebreken en goed dat jullie dit hebben opgemerkt.. :)