Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als je interesse hebt graag even pben want ik vergeet de topics terug te zien
ikke schreef:Ehm, houdt je er in je rekensommetje ook rekening mee dat die paardentaxi twee keer een retourtje veerpont moet nemen. Zelfs wanneer je geen trekauto hebt en dus de hele combi bij elkaar huurt, kon je weleens nog steeds goedkoper uit zijn.
Waar ik huur, zou een bus me 500 euri's voor een week zijn. Trailer a 7 x40 = 280 euri's, maakt 780 euri's voor een compleet setje.
Afstand is ruwweg 65km, maakt 260 euri's voor twee maal retour a 1 euro per km. Retourtje veerpont, geen idee wat dat tegenwoordig kost.
shartjec schreef:ikke schreef:Ehm, houdt je er in je rekensommetje ook rekening mee dat die paardentaxi twee keer een retourtje veerpont moet nemen. Zelfs wanneer je geen trekauto hebt en dus de hele combi bij elkaar huurt, kon je weleens nog steeds goedkoper uit zijn.
Waar ik huur, zou een bus me 500 euri's voor een week zijn. Trailer a 7 x40 = 280 euri's, maakt 780 euri's voor een compleet setje.
Afstand is ruwweg 65km, maakt 260 euri's voor twee maal retour a 1 euro per km. Retourtje veerpont, geen idee wat dat tegenwoordig kost.
We hebben geschikt rijbewijs en geschikte auto.
femiaans schreef:Niet iedere taxi zit op de euro, er zijn er genoeg ( waaronder ik) die een stuk goedkoper zijn. En zeker als je niet ervaren bent in het zelf vervoeren is een taxi een veiliger optie. Wij weten niet beter dan met een trailer te rijden, en als je dat anders nooit doet is het toch heel onzeker rijden. Niet fijn voor het paard kan ik wel vertellen!