Stalling gezocht omgeving Sneek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fleurr_

Stalling gezocht omgeving Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 12:51

Hallo,

Ik ben opzoek naar een geschikte stal voor mijn paard.
Ik heb zelf al veel gezocht, maar kan niet echt wat vinden..
Ik zal mijn 'eisen' even op een rij zetten;
-Grote stallen, geen 3x3m
-Zelf uitmesten, hoeveelheid stro gebruik geen probleem.
-Minimaal 3x daags voeren, hooi voeren moet mogelijk zijn, aangezien mijn paard niet goed over kuil kan.
-Paard moet gehele jaar naar buiten kunnen, winters minimaal 3uur. Paard kan niet in groep staan.
-Spoelplaats met warm water.
Ik kan niet meer rijden met mijn paard aangezien ze blessures heeft, die niet meer overgaan. Ik vind het dus belangrijk dat ze in een ruime, schone stal staat, meerdere keren per dag wordt gevoerd (hooi) en ze voldoende beweging krijgt. Ook belangrijk vind ik; dat er goed op de paarden gepast wordt, mocht er iets zijn.

Wil ook best een eindje rijden, dat is geen probleem. Belangrijker vind ik dat mijn paard op een goede/gezellige stal staat!
Dus weten jullie iets, dan zou ik dat graag horen! :)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:05

Waarom kan ze niet in een groep staan?

Onze stal heeft namelijk nog 2 plaatsen vrij. 1 In stal en 1 in de buitengroep. Deze krijgen beide voordroogkuil te eten. Lijkt op hooi.

delerium

Re: Stalling gezocht omgeving Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:30

VSW -> EA-GZ-DI

Fleurr_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 05:51

Omdat ze zelf erg dominant is. Alle paarden om haar heen weg trapt. Daardoor heeft ze zelf ook flinke trappen terug gekregen en haar griffelbeen gebroken, en aan beide voorbenen peesblessures. Ik heb 2 jaar met haar gerevalideerd, maar uiteindelijk speelt alles weer op.. Ze staat nu wel samen met een oud paard, die superbraaf is, alleen die wordt strak verkocht en de stal bevalt mij niet meer zo goed
Afspraken worden niet nagekomen etc.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 09:44

Oké, dan is onze stal niks voor je. Hier staan ze altijd in groepen.