ik ben op zoek naar stal wilgenhof in Kamerik. want ik ben niet zeker van het ras van mijn pony, en ik weet ook niet wie haar ouders zijn. In het paspoort staat alleen iets over de dierenarts en dat de eigenaar van vroeger (ik heb haar uit de buurt gekocht) D. van der Vegt heette, maar nu kom ik nog niets verder. op Google staat ook geen goede informatie.
wie weet iets van stal Wilgenhof?
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 20-10-10 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel aangepast voor OV
Via http://www.woerden.nl/archief/bekendmak ... /id_212116 : •Stal de Wilgenhof voor het van toepassing worden van het Besluit voorzieningen en installatie milieubeheer voor de inrichting op het perceel Houtdijkerpad 5a, 3471 BT te Kamerik. (was mei 2007)
nee is absoluut niet vd panne, dat weet ik heel zeker!
mirjamvd
Geplaatst: 27-10-10 13:02
even gegoogled op houtdijkerpad en het is gezien de foto's toch echt de "oude" boerderij van van der Panne. en als je zoekt op www.telefoongids.nl vind je het telefoonnummer.
Kan het best zijn dat je pony daar vandaan komt want hun fokte volgens mij dartmoor pony's.
D van der Vegt is denk ik de dierenarts geweest (Dick, van DAP Bodegraven...)
Anoniem
Geplaatst: 27-10-10 14:59
ik kan het telefoon nummer niet vinden als ik zoek op stal wilgenhof, of wilgenhof, of kamerik, of van der vegt. mijn pony is trouwens waarschijnlijk wel een welsh. in iedergeval geen dartmoor...