Clinics voor basis grondwerk & dubbele lange lijnen gezocht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

karoke

Clinics voor basis grondwerk & dubbele lange lijnen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 18:17

Ik zou me graag willen bekwamen in grondwerk, meer bepaald het werken met dubbele lange lijnen, maar ook andere aspecten van grondwerk. Ik ben op zoek naar een plaats waar ik dit kan leren: een clinic, lessen, ... maakt niet uit wat.
Ik heb zelf al vrij veel gezocht op internet, maar de clinics die ik gevonden heb vragen dat je je eigen paard meebrengt. En daar zit het probleem. Ik heb een paard, maar Forceps staat op rust vanwege een peesblessure.

Dus als er iemand weet waar ik dergelijke lessen kan volgen, met een paard van daar, shoot... Liefst in de omgeving van Antwerpen, maar het mag ook eventueel wat verder zijn.

TurdusMerula

Re: Clinics voor basis grondwerk & dubbele lange lijnen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 20:44

GVL >> EA GZ diensten

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 20:54

Hoi, je kunt hier aan huis komen (Gilze, bij Breda), mijn paarden zijn op verschillend niveau zeer bedreven in het langelijnenwerk en grondwerk en ik geef er dus ook les in :P . Mijn website is http://www.dewegvanhetpaard.nl. Ik heb geen dure accomodatie o.i.d., we werken meestal doodgewoon op de wei, maar wel met fijne en ervaren paarden en goed materiaal. In geval van héééél slecht weer in de winter zet ik ze weleens op de trailer en kan ik lesgeven in een naburig binnenbakje van een bevriende hobbyhandelaar.

siskeh

Re: Clinics voor basis grondwerk & dubbele lange lijnen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 21:04

Bij sommige Freestyle-instucteurs kan je zonder eigen paard ook trainen.(even op de site van Emiel Voest kijken, en dan bij zijn instucteurs)
Dubbele lange lijnen is alleen wel een vervolgiets, en geen basiswerk..