Ik wil met mijn jonge hengst starten met clickertraining. Ik heb me al flink in zitten lezen in boeken en op internet. Aangezien mijn jonkie van 2 jaar en 3 maanden nog compleet man is en een leidende functie heeft in zijn kudde, leek het me niet geheel onverstandig een ervaren persoon hierbij te raadplegen. In de omgang is het een braaf beestje, wel een echte kerel maar niet op een verveldende manier. Hij leert graag, is niet verlegen/bang en houdt wel van een raadseltje. Gezien hij nog veel te jong is voor het echte werk leek me dit een mooi alternatief om hem toch een uitdaging te geven als we samen aan te tutten zijn (het rondje door het dorp kunnen we dromen inmiddels ). Wie o wie weet een instructeur te noemen in de buurt van Gorinchem die ons hierin op de juiste manier opweg kan helpen. Aangezien ik niet beschik over een trailer of een auto die deze trekken kan zou het fijn zijn als de ze persoon naar ons kan komen.
Ik geef les, mijn expertise is vrijheidsdressuur, maar ik geef ook les in clickertraining als trainingsvorm Mocht je interesse hebben, kijk dan op mijn site www.amable.nl