Wij willen graag een workshop houding en zit volgen in Noord-Nederland. Bij voorkeur op onze pensionstalling. We zijn met 4 personen en hebben bovendien verschillende nivo's (B tot Z).
We willen graag oefenen op de equisimulator (echt een grondige analyse van alles wat verbetering behoeft) en een praktijkdeel met onze paarden waar de theorie in de praktijk kan worden gebracht. Dit blijkt lastiger dan gedacht.
Wie weet iets, heeft een tip? (Balingehof al benaderd, Anna Zeinstra ook, lukt daar niet)
ik geef workshops houding en zit en kom op locatie. uitgebreide informatie kan ik je geven via pb
HippoLogic
Geplaatst: 16-10-10 11:37
Hoi,
Ik geef ook zitclinics op locatie. Zo'n dag duurt van 9 tot ongeveer 16 uur. 's Ochtends wordt de theorie van een goede zit besproken en worden er oefeningen gedaan op een stability ball en andere gevoelsoefeningen. Ook de invloed van je zadel op je zit wordt besproken en de bewegingen van het paard op de ruiter en vice versa.
Na de lunch krijgen de deelnemers een half uur privéles om de theorie in de praktijk te brengen. Zo krijgt iedere deelnemer gerichte tips mee om verder te oefenen. Er kunnen er foto's of filmpjes worden gemaakt zodat je nog eens terug kunt krijgen. Ook krijgt iedere deelnemer een naslagwerk mee.