!!!Gezocht!!!(iemand voor de foto sessie)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Frisssty

!!!Gezocht!!!(iemand voor de foto sessie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 19:09

Hallo,

Ik zoek voor een wedstrijd/opdracht iemand met een paard en trektocht uitrusting.

Het gaat erom dat ik iemand/iets moet fotograferen met het onderwerp ''onderweg''. Na veel nadenken over file's,treinen en vliegtuigen kwam ik op dit. De bedoeling is dat ik een ruiter met paard en de hele trektocht uitrusting in de bossen kan fotograferen. de uitrusting moet bestaan uit: Mooi verzorgd zadel(indien er scheurtjes zijn is het natuurlijk altijd te fotoshoppen) zadeltassen,hoofdstel en natuurlijk een ruiter die erop zit :D .

de opdracht moet gemaakt worden met een simpele digitale camera. zodat ik zonder de spiegelreflex camera's en de tools die erop zitten leer te werken. Dus er komen geen grote doeken tevoorschijn en ik hoef ook geen halfuur bezig zijn met de opbouw.

Alles bij elkaar zou het fotograferen 2 uur duren. Er worden verschillende foto's gemaakt in verschillende posities. Zoals staand langs het paard,stappend op het paard, dravend op het paard. in stilstand (op het paard) en als het mogelijk is foto's bij een waterplas en langs de weg.(het hoeft niet maar als de mogelijkheden er zijn is het fijn) Een paard(eigenlijk ieder dier) is moeilijker fotograferen omdat je ze niet kan zeggen hoe ze moeten staan. Dus daarom dat ik de tijd ietsjes ruim genoemd heb.

Na het fotograferen zet is de foto's op de laptop en shop ze waar nodig is. Zodra ze klaar zijn stuur ik ze allemaal naar je toe :)

Verder zoek ik iemand die in de buurt van eindhoven woont (geldrop zou geweldig zijn)

Ik heb zelf niet zo veel verstand van de uitrusting van een trektocht dus als er mensen zijn die er nog iets bij weten (of ideeén hebben ) Dan ben ik er blij mee :D

Groetjes Kristy

daphneM

Re: !!!Gezocht!!!(iemand voor de foto sessie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:21

Ik heb een verzorg een fries, en we zijn dicht bij de hei, dus misschien dat je daar wat mee kan? zie profiel genaamt Djoekje jelle, voor foto's van de hei, zo'n tasje kan ik wel regelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:26

Ik vind het een ontzettend leuk idee. Met een complete bepakking komt het thema ook mooi naar voren. Woon alleen niet bepaald in de buurt. :')

Er zijn wel een aantal bokkers die volgens mij vrij ervaren zijn met trektochten. Zal eens kijken of ik de gebruiksnamen nog kan vinden.

Frisssty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 19:31

Dankje Dankje Dankje .....(A)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:33

Ik woon zelf in Sittard, paard staat in Belgie. Misschien wel wat verder weg, maar als je zou willen kan je van ons ook foto's maken ;) Zie profiel, onder de noemer Herman :)

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:00

Stuur anders een PB naar ikke of licorne beiden hebben veel trektochtervaring en kunnen je vast helpen, of iemand dichterbij jouw in de buurt vragen.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:26

BRT-->EA-GZ Diensten

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 10:29

Hoi! Ik woon niet echt bij je in de buurt, maar heb wel een supermooie tinker met zadeltassen + TREC-brevet en een mooie omgeving in de aanbieding :)

Foto's in profiel, we staan aan het Twiske in Oostzaan!

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 18:54

Ik heb je een pb gestuurd

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 08:19

ik woon wel redelijk in de buurt, als je me een pbtje stuurd met wat je precies wil zien bij een 'trektocht' outfit. als ik daaraan kan voldoen dan ben je hier welkom :)

Frisssty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-10 21:39

Hallo Mensen,

Het is allemaal al gelukt :D nu hopen op de uitslag :).

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 08:59

wat is gelukt? ik heb niks gehoord? ben wel benieuwd of ik er bij zit. :)) :))

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:19

Ik had antwoord ook wel leuk gevonden, maar ik hoop voor je dat het goed genoeg was.

Frisssty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 15:46

Sorry als ik niet iedereen beandwoord heb.. Heb het zelf buiten dit om ook nog best druk.

@ gilbey Voordat jij reageerde had ik net de foto's gemaakt. En het was er een beetje doorheengeschoten om wat te laten weten.. sorrry