Ik zoek voor een wedstrijd/opdracht iemand met een paard en trektocht uitrusting.
Het gaat erom dat ik iemand/iets moet fotograferen met het onderwerp ''onderweg''. Na veel nadenken over file's,treinen en vliegtuigen kwam ik op dit. De bedoeling is dat ik een ruiter met paard en de hele trektocht uitrusting in de bossen kan fotograferen. de uitrusting moet bestaan uit: Mooi verzorgd zadel(indien er scheurtjes zijn is het natuurlijk altijd te fotoshoppen) zadeltassen,hoofdstel en natuurlijk een ruiter die erop zit
.de opdracht moet gemaakt worden met een simpele digitale camera. zodat ik zonder de spiegelreflex camera's en de tools die erop zitten leer te werken. Dus er komen geen grote doeken tevoorschijn en ik hoef ook geen halfuur bezig zijn met de opbouw.
Alles bij elkaar zou het fotograferen 2 uur duren. Er worden verschillende foto's gemaakt in verschillende posities. Zoals staand langs het paard,stappend op het paard, dravend op het paard. in stilstand (op het paard) en als het mogelijk is foto's bij een waterplas en langs de weg.(het hoeft niet maar als de mogelijkheden er zijn is het fijn) Een paard(eigenlijk ieder dier) is moeilijker fotograferen omdat je ze niet kan zeggen hoe ze moeten staan. Dus daarom dat ik de tijd ietsjes ruim genoemd heb.
Na het fotograferen zet is de foto's op de laptop en shop ze waar nodig is. Zodra ze klaar zijn stuur ik ze allemaal naar je toe
Verder zoek ik iemand die in de buurt van eindhoven woont (geldrop zou geweldig zijn)
Ik heb zelf niet zo veel verstand van de uitrusting van een trektocht dus als er mensen zijn die er nog iets bij weten (of ideeén hebben ) Dan ben ik er blij mee

Groetjes Kristy

Zie profiel, onder de noemer Herman