instructie/workshops VD

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

instructie/workshops VD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-10 22:06

Ik ben al een tijdje bezig met grondwerk en beginselen van VD. Graag wil ik er meer over weten, en ook meer kunnen leren samen met mijn pony. Ik heb net het boek 'Vrijheidsdressuur: van apporteren tot zitten' besteld, en ben nu al bang dat ik het kapot zal lezen :o Ook ben ik van plan een clicker aan te schaffen om meer duidelijkheid te kunnen creëren in de oefeningen voor mijn pony.
Ik ben heel erg gesteld op het hebben van een respectvolle relatie met mijn poown, en wil er graag meer uithalen dan zonder halster rondwandelen en halthouden/achterwaarts op commando :D

ik ben op zoek naar iemand die mij en mijn paardje, en evt. meer geïnteresseerden een workshop/les VD zou willen geven op manege Zilfia's Hoeve in Houten (provincie utrecht). Ik heb een aantal topics in GLV doorgespit, maar de meeste instructrices/instructeurs zitten gewoonweg te ver hier vandaan, dan zou de prijs met reiskostenvergoeding echt te veel worden (60-70 euro p.p. gaat gewoon niet lukken)

dus is er/ken je iemand die het leuk zou vinden om tegen betaling workshops en/of lessen te geven, dan hoor ik het graag hier :D

HippoLogic

Re: instructie/workshops VD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 06:40

Hoi, ik heb even getemd omdat je topic verkeerd staat.

Ik ben tegenwoordig regelmatig in Nieuwegein (bv aanstaande donderdag) en zou je dan les kunnen geven. Reiskosten worden dan uiteraard vanaf het adrs in Nieuwegein gerekend (en niet vanuit Groningen ;) ). Pb maar als je meer wilt weten.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 07:18

Zoals je in mijn onderschrift kunt lezen geef ik lessen in VD. :)
Ik woon zelf ook in Utrecht (Veenendaal). Heb het net even opgezocht op Google Maps maar je woont voor mij voor een privéles net te ver weg. Als je 4 of 5 mensen bij elkaar kunt krijgen zodat ik een groepsles kan doen doe ik het. Het is dan 15 euro p.p. :) Als je interesse hebt moet je maar even PB-en.

[GVL-ITP] Heb mijn eerste VD-les gegeven! *Trots*

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:58

GVL => EA

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 17:27

Hoi, kijk eens op mijn website www.dewegvanhetpaard.nl , ik kom voor cursussen en workshops VD indien gewenst door heel Nederland.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 17:39

Kijk mijn onderschrift eens :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 20:12

bedankt voor jullie berichten, 6 november heb ik een groepsles afgesproken met Hannah, zij woont ongeveer het dichtst bij, leek me erg aardig en is ook qua kosten niet verkeerd :)