ik ben met spoed op zoek naar een stalling in de omgeving Dordrecht op zoek. Helaas zal dit waarschijnlijk niet voor hele lange tijd zijn, gezien mijn paard terminaal is door een ernstige darmaandoening (darmkanker of dodelijke infectie darmen). Dit is NIET besmettelijk en ze heeft ook nog steeds heel veel lol in het leven. Doordat mijn paard nu mag genieten van het leven zonder serieus werk is een bak geen vereiste. Wel moet het veilig zijn om met haar de weg op te gaan, gezien ik nog lichte arbeid met haar mag doen en ze hier volop van geniet. Ook is het wel een vereiste dat ze elke dag naar buiten kan, gezien ze niet elke dag gereden of iets kan worden ze anders constant maar beetje op stal staat en dat voor een ziek paard niet erg vriendelijk is.
kortom ik ben op zoek naar een stal omgeving Dordrecht, dus Zwijndrecht, Sliedrecht, Papendrecht etc. is ook allemaal mogelijk. Waar ik veilig naar buiten kan en mijn paard niet de hele dag op stal staat. (met veilige uitrijmogelijkheden bedoel ik dat niet de enige mogelijkheid is bijv. over een 80 km/u weg.)
wat info over mijn paard buiten de ziekte om:
het is een merrie van 1.73 m. Ze kan goed met andere paarden, is alleen in het begin beetje chagrijnig, maar welk paard nou niet. Ze loopt meestal weg. Wel kan ze bij stallen waar de zijkant open is door middel van tralies, in het begin heel chagerijnig doen. verder is het een heel aanhankelijk paard naar mensen, vindt alle aandacht leuk. zal nooit bijten of trappen en vindt alles interessant. Is makkelijk te vangen uit de wei/paddock en buiten dat ze wel pittig is wel braaf.
hoop dat iemand mij kan helpen, gezien ze nu echt te ver weg staat en daar weg moet.
probeer het is bij kees valk die zit op de zuidendijk en op de stevensweg vlakbij de viersprong , of greetje in t'veld op de zuidendijk. anders heb je nog slamat die zitten nu in de polder (bij de viersprong) of komejan die zit helemaal achterin de polder. telefoonnummers kan ik wel voor je regelen dan moet je maar een pb sturen
ravellie
Geplaatst: 12-10-10 19:13
Komejan is absoluut geen aanrader
LdJ
Geplaatst: 13-10-10 13:21
ravellie schreef:
Komejan is absoluut geen aanrader
Het is maar net of je met de eigenaar om kan gaan! Ik heb ook zo mn mensen waarmee ik niet zo goed op kan schieten
Bij greetje staat trouwens een wachtlijst, Kees Valk kan ik niets over zeggen
ravellie
Geplaatst: 13-10-10 15:18
Ik heb bij Greetje gestaan, niets op aan te merken, maar idd wachtlijst
Over komejan kan ik voldoende vertellen En laat ik zeggen dat ik absoluut niet de enige ben!
Dees1980
Geplaatst: 15-10-10 12:17
Jessica we hebben eventjes samen op stal gestaan , we kennen mekaar verder niet zo heel goed maar wil je wel enorm veel sterkte wensen met Ubana schok erg van je bericht , Sterkte !!!
Weet wel dat de laatste keer op marktplaats ook een stal in Dordrecht aangeboden werd en nu staan er ook weer 2 op uit de buurt.