Na 9 jaar intensief gebruik mist er een boel zand op het stuk voor de A en voor de C, oftewel daar ligt de bak nu veel lager en staat dus bij slecht weer daar onder water....
Omdat ik nu weer een wedstrijdpaard heb hoop ik toch zoveel mogelijk door te kunnen rijden deze winter, en dan het liefst thuis want iedere dag met trailer op pad zie ik niet zitten.
Mijn bak wil ik(voor ik evt snippers zoals all weather tuft ofzo erbij ga proberen) nu dus laten ophogen, en de structuur laten verbeteren.
Omdat ik 1 soort zand heb, met dus 1 korrelgrootte wordt de bak vrij snel zwaar als hij droog is, opzich geen probleem ik sleep hem vaak en sproei dan even(heb sproei installatie dus de zomer kom ik wel door
)Maar omdat hij nu dus flink moet worden bijgevuld, wil ik meteen de structuur laten verbeteren.
Hier in de buurt zitten wel veel loonwerkers en bedrijven die vanalles qua grond/bodem doen, maar over t algemeen weten die niet veel van de bodem van een rijbak...
Nu zoek ik dus eigenlijk een bedrijf die bij mij komt kijken hoe de situatie nu is, hoeveel zand er bij moet, en welk soort zand.
www.zandbestellen.nl heb ik als tip van iemand gehad, maar die mensen krijg ik niet te pakken, dus dat beloofd al niet veel goeds.
De site klonk wel goed dus zoiets is wel wat ik zoek.
Wil het zsm geregeld hebben, voor er weer een natte periode aanbreekt, dus alle tips zijn welkom!!
Alvast bedankt!

) moet er dus met een kleiner wagentje gewerkt worden om het zand in de bak te krijgen...
) daardoor werd het wat later op de dag voor ze hier waren haha!