Rusthuien zuidholland en daar iets buiten.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cyrano

Rusthuien zuidholland en daar iets buiten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 15:47

Alvast sorry als het hier verkeerd staat, ik hoop dat in dat geval een modje dit topic voor mij wil verlaatsen :o .

Ik ben op zoek naar ervaringen over paarden-rusthuizen in Zuid Holland en daar iets buiten alhoewel ik ook nieuwsgierig ben naar rusthuizen verder weg.
Zelfs heb ik al een aantal plekje gevonden zoals De paardenboerderij in Stompwijk, het rusthuis in Oude Tonge, een rusthuis in Oudewater en dan nog enkele verder weg.
Ben vooral nieuwsgierig hoe jullie over de bovenstaande plekjes denken, zelf ben ik bij nog geen enkele geweest of contact gehad. Dit is enkel wat ik zo even heb kunnen vinden op het internet.

Ben namelijk aan het rondkijken naar het perfecte plekje voor een ruin maar wil wel wat ervaringen weten van andere mensen voordat ik een besluit neem.

Mochten mensen een ander super plekje weten dan hoor ik dat natuurlijk graag ;) .

Tanja

Re: Rusthuien zuidholland en daar iets buiten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 21:26

Ervaringen met rusthuizen gevraagd dus geen VSW topiuc.

VSW-->EA-GZ Diensten.

MoniqueBuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 08:53

Misschien ben ik een beetje partijdig, omdat ik graag ons eigen rusthuis aan wil prijzen. Maar ik denk dat wij een super plek hebben, en veel individuele zorg en aandacht aan de paarden besteden.
Er heerst grote rust en harmonie in onze kudde, ook als er een 'nieuwe' bewoner bijkomt. De kennismaking tussen de paarden verloopt van beide kanten zeer rustig, waardoor een paard zich bij ons zeer snel veilig en op z'n gemak voelt.
De belangrijkste oorzaak voor deze rust en harmonie is denk ik dat we een paddock paradijs hebben.
Voor wat meer info kun je op de volgende link kijken: http://www.sense4horses.nl/paardenrusth ... ngeloo.htm
Als je graag wat meer info van mijzelf wilt, stuur dan even een PB.

liess1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 08:56

ik weet wel een goede van femiaans hier op bokt,misschien kun je haar een pb sturen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 00:04

De kossehoeve is het perfekte rusthuis, wel iets verder weg maar je paard krijgt daar alles wat hij kan wensen en is wss een stuk goedkoper dan in het westen.
Zie onderschrift en www.kossehoeve.nl

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 13:40

st.Annahoeve in Rockanje

suzan1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 09:34

ik sta op een stal in rucphen, hier komen de paarden elke dag buiten, all incl ruime boxen en direct aan het bos zodat je lekker kunt wandelen of stappen met je paard
meer info via pb