Heb de zoekfunctie al gebruikt maar het laatste topic hierover stamt uit 2008 en ook daar was het antwoord onduidelijk. Werkt deze zadelmaker nog? Of iemand die bij hem het vak heeft geleerd (afgezien van Feike Bruinsma, dat weet ik)?
Ik heb gelezen dat van Triest Barnsby zadels op maat maakt, doet hij dit nog steeds of heeft hij een vervanger? Ik wil graag een Barnsby zadel op maat laten maken en heb veel positieve dingen over van Triest gelezen.
Of weet iemand toevallig welke merken zadels Feike verkoopt en op maat maakt?
Een aantal jaren terug ben ik bij hem geweest voor het pas maken van m'n zadel maar toen ik voor controle terugkwam werd ik doorverwezen naar een collega ergens in Friesland omdat Triest veel gezondheidsproblemen had.
Anoniem
Geplaatst: 05-10-10 08:39
alchova schreef:
En heeft hij naast Feike nog een andere opvolger?
Ja, Sandra. Ben haar achternaam even kwijt. Ze zit in Rouveen, als ik t me goed herinner.
geert100
Geplaatst: 05-10-10 08:48
Sandra is/was (?) van zadelmakerij de olde maten in rouveen.
Van Triest heeft inderdaad veel gezondheidsproblemen, ik heb hem twee jaar geleden nog bij mijn paard gehad, want soms vindt hij het gewoon nog te leuk om iets te doen, kleinigheden. Heeft het zadel destijds passend gemaakt.
Van Triest was zelf ook wel te spreken over Tom vd Brink uit Nijeveen.
Puera
Geplaatst: 05-10-10 09:53
Feike heeft een eigen merk zadel en heeft volgens zijn site wel tweedehands zadels.
Anders moet je eens contact met 'm opnemen om te informeren welke zadels hij momenteel heeft.
joyce B