Simons uit Heeten kwam altijd aan stal bij ons. Dit was al wel enkele jaren geleden, dus weet niet of hij het nog steeds doet.
Wij zijn erg tevreden met van Rijs. Maar denk niet dat die zover van huis gaan, maar je kan altijd even bellen
Ik heb erg goede ervaringen met Ninon Schutte van het Zadelatelier (Emst, Gelderland)www.zadelatelier.nl
Hulsebos komt ook aan huis. Voor alleen opvullen doen ze ook zadels van andere merken. Voor het aanschaffen van zadels nemen ze alleen hulsebos zadels.
treffie schreef:http://www.dezadelmaker.nl En wie krijg je dan aan huis?? Ik ze nl geen naam staan maar mogelijk lees ik erover heen.
die man heet ferdinand, staat er ook wel bij hij is ook bij ons op stal geweest een hele aardige man en doet zijn werk goed.
treffie schreef:die man heet ferdinand, staat er ook wel bij hij is ook bij ons op stal geweest een hele aardige man en doet zijn werk goed.Achternaam??
pff dat weet ik zo niet meer maar je kunt hem natuurlijk ook emailen ( of bellen) en dan lees je het allemaal vanzelf wel.