Om te beginnen, ik weet niet of deze vraag op de juiste plek staat maar kon niets vinden over dit onderwerp.
Mijn vraag is de volgende;
wie weet wat gemiddeld de prijzen zijn voor training van spring-en dressuurpaarden op locatie? Dus dat er een ruiter bij je thuis komt om een aantal paarden te rijden. Dus niet in vaste dienst, maar wel bijv. 3 dagen in de week voor alleen het rijden van een x aantal paarden. Ik hoop dat jullie informatie voor me hebben.
Dat ligt eraan. Pietje van de hoek zal een stuk goedkoper zijn dan Pietje raijmakers.
Mansolein
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-10 16:30
Uiteraard dat snap ik ook wel. We hebben een bedrijf in noord oost Frankrijk. Dus een ruiter zal niet zomaar komen dat is ook niet de bedoeling. Wat hiervan wel de bedoeling is, is marktonderzoek en vergelijkings mogelijkheden tussen Nederland en hier. Het gaat dan om jong paarden dressuur en springen die door getraind worden voor verkoop. De ruiter/amazone in kwestie moet min. M/Z zijn en beschikken over een goede basis dressuurkwaliteit. Het gaat om 5 tot 6 paarden constant.
liefhelietje
Geplaatst: 28-09-10 16:33
sporter schreef:
Dat ligt eraan. Pietje van de hoek zal een stuk goedkoper zijn dan Pietje raijmakers.
Mansolein
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-10 16:36
liefhelietje schreef:
sporter schreef:
Voorbeeld van kilometerprijs bijv.??
sporter
Geplaatst: 28-09-10 16:48
Mansolein schreef:
Voorbeeld van kilometerprijs bijv.??
Daar zou ik je niet mee kunnen helpen. Maar als ik het zo lees ben je meer opzoek naar een bijna fulltime stalruiter. Of wil je iemand elke dag op en naar laten rijden?
Tja het is een lastige vraag inderdaad dat weet ik. Ik zal een deel van het rijden zelf doen maar kan niet alles doen ivm een klein kindje en een slecht been ( na val paard beendreuk met blijvende problemen zoals artorse ). vandaar mijn onderzoek naar andere mogelijkheden. Als we iemand in vast dienst zouden nemen dan hebben we niet voldoende werk. Vandaar de zoektocht naar andere mogelijkheden. Zoals in het begin twee of drie keer per week een aantal paarden rijden bij ons thuis. Ik ben heel benieuwd naar de tarieven die ze daar voor rekenen in NL. En gaat dat dan per paard of per uur?
Oke dat is alleen maar interessanter voor mij. Daardoor heb je mogelijkheden om twee paarden per uur te laten rijden als ik er voor zou zorgen dat ze klaar staan en ingestapt zijn.
Ik denk niet dat het zo werkt. Het gaat wel per uur, maar er wordt natuurlijk ook gekeken hoe het paard gaat. Ik rij ook niet elke keer even lang, als het nodig is rijd ik door of juist korter. Ik denk dat het een kwestie van afspraken maken is, met de persoon die het uiteindelijk gaat doen.
muc
Geplaatst: 28-09-10 17:00
Ik denk dat dit allemaal erg afhankelijk is wie het doet en wat diegene kan.
Waarom vraag je het niet bij Eurohorsegrooms, zijn aardige mensen en die kennen de paarden/werk verhoudingen/salarissen goed.
Mansolein
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-10 17:06
Natuurlijk is het allemaal erg afhankelijk van afspraken en omstandigheden. Dat snap ik maar al te goed. Ik zal eens naar de site zoeken van Eurohorsegrooms. Bedankt alvast!
Schoentje
Geplaatst: 28-09-10 19:17
Iemand per keer betalen is duurder dan dat je iemand part-time in dienst neemt. In dienst tussen 10 en 20 euro per uur netto en per keer misschien wel 40 of 50 euro per uur.
henkb
Geplaatst: 28-09-10 19:23
Kijk ook eens op facebook daar hebben de grooms ook een eigen plek!
Mansolein
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-10 08:47
henkb schreef:
Kijk ook eens op facebook daar hebben de grooms ook een eigen plek!
hahahah zoek alleen geen groom....
henkb
Geplaatst: 30-09-10 21:06
het is een tip ... niets moet ...en je zoekt en met facebook bereik je meer mensen als met een ouderwetse eurogrooms.com
Name:Grooms & cavaliersKategorie:Gemeinsame Interessen - SelbsthilfeBeschreibung:Ce groupe est destiné aux grooms et cavaliers. Pour vos demandes d'emploi, si vous connaissez des postes à pourvoir, mais également pour toutes vos questions et vos demandes ou offres d'entraide.Art der Privatsphäre:Offen: Alle Inhalte sind öffentlich zugänglich.