Iemand tips voor een zadelmaker die in zuidholland komt en terplekke opvult? Het gaat om een wintec zadeltje, dus niet een 'gewone' lederen, ik weet niet of er zadelmakers zijn die hier een probleem van maken? Maar dat an ik uiteraard altijd van te voren vragen.
Verder ben ik ook wat verder aan het neuzen voor het geval we een ander zadel moeten gaan aanschaffen. Hoe pak je dat aan? Hoe koop je 2de hands als je zelf absoluut geen eerste check kan doen of een gekocht zadel van bv marktplaats goed zal liggen of iig goed genoeg en later door aanpassing van zadelmaker helemaal correct zal liggen? En hoe gaat dat met tweedehandsen en aan laten meten? Ik heb mij al verlekkerd met zadels als WOW en Arno Brandt, maar voor die mag ik nog wel even doorsparen en dat terwijl ik zo snel mogelijk de boel in orde wil hebben (uiteraard).
Zal het overigens een probleem zijn dat paard 3 maanden heeft stilgestaan en dus nog wat vet terug naar spieren moeten worden omgezet?
Zo, een hoop onsamenhangende vraagjes een beetje

Dit is overigesn mijn huidige zadel; http://img.photobucket.com/albums/v177/ ... 40x480.jpg