ik ben opzoek naar iemand die mij les wil geven, die bij mij op stal wil komen er is alleen een probleem, op mijn stal mag je alleen les geven als je een EHBO diploma hebt en een officieel mag les geven we zoeken iemand die ons vedder kan helpen met dressuur en soms wel eens een sprongetje, maar vooral dressuur.
even voor stellen, ik ben merel 20 jaar en zit sinds kort hier in leeuwarden, en heb wel echt een keer in de week les nodig want anders verknald ik alles wat ik en saar hebben op gebouwd saar is een halve gelderse merrie met erg veel pit en werk lust ze is 11 jaar en soms super lomp,
Een EHBO diploma hoort iemand op stal eigenlijk te hebben? Maargoed ik ben in bezit van een BHV diploma en heb mijn ORUN diploma. Wil je meer info kun je altijd even op marktplaats kijken staat een advertente van mij op 'Enthousiaste ORUN instructrice heeft nog plaats vrij'
gomir
Geplaatst: 01-09-10 21:49
Ik heb evt nog wel tijd, ben gestopt met lesgeven in Den Helder nu ik naar Groningen verhuisd ben. Werk in Leeuwarden en ben dus regelmatig in de buurt. Om wat voor tijden zou het gaan?
Ik ben ORUN niveau 2 allround gediplomeerd. Mijn EHBO-diploma is helaas verlopen, maar ik ben wel arts, misschien voldoet dat ook?