Wie levert complete weide/bak sleep?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

letsgoko

Wie levert complete weide/bak sleep?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-10 15:14

Wie maakt er een complete weidesleep voor achter het paard? Dan bedoel ik niet alleen een matje of een paar banden waar je achteraan moet lopen.

Een complete sleep heeft een soort metalen frame als een slede met daartussen een matje. Er zit een zitje op zodat het paard meer loopt dan de baas. Verder kun je er een horizontaal plaatje in schuiven zodat het tevens een bak-vlakker is en er zitten wegklapbare wielen onder, zodat je er een stukje mee over de weg kunt en je rug dus gespaard blijft.

Kan iemand dit leveren of wordt het eigenbouw?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 15:41

http://www.jako-landbouw.com/

Ik weet niet in wel deel van het land je zit, maar Jako in Kootwijkerbroek (Veluwe) bouwt bij mijn weten nog steeds zelf weideslepen, transportbakjes en manegevlakkers. Allemaal voor achter de trekker natuurlijk, maar misschien, omdat ze zelf bouwen, vinden ze het wel leuk om iets paardaangedreven te maken. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Ik denk dat paardaangedreven slepen/vlakkers etc niet meer commercieel gemaakt worden, en dat je anders op antiek materiaal aangewezen bent.

Tanja

Re: Wie levert complete weide/bak sleep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:34

VSW-->EA-GZ Diensten

Siebjuh

Re: Wie levert complete weide/bak sleep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 18:38