Rijden omgeving bloemendaal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Viviannen

Rijden omgeving bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 21:52

Kan je daar in de omgeving een paard huren?
Lijkt me leuk om een keer in de herfstvakantie een strandrit te maken als dat kan.

Kataklop72

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 23:03

Hallo,
Recreatie De Stal (www.manegerecreatiedestal.com) in Noordwijk vind ik een echte aanrader. Ligt op 20km afstand van Bloemendaal, maar is het waard, wat mij betreft. Super paarden (geen slome manegepaardjes), weg oversteken en je zit in het duin en zo op het strand! Ze rijden elke dag 'gewone' 2-uurs buitenritten (via het Hollands Duin naar het strand) en regelmatig op vrijdag een dagtocht naar de Amsterdamse Waterleidingduinen. Hier zie je weer een compleet andere omgeving en sta je regelmatig oog in oog met damherten, reeën, en vossen. De tocht wordt voor de lunch onderbroken in Vogelenzang bij boshuis / restaurant ‘t Panneland. De dagtochten duren ruim 5 uur waarvan ca. 2 uur strand en 3 uur duin. Als je gaat zul je merken dat het Hollands Duin bij Noordwijk weer compleet anders is dan bijv. het Kennemerduin bij Overveen/Bloemendaal. Kijk even op de website voor meer info!

delerium

Re: Rijden omgeving bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:43

BRT -> EA-GZ-DI

Viviannen

Re: Rijden omgeving bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 14:28

pardon?

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 14:29

Viviannen schreef:
pardon?

:D
betekend dat je topic is verplaatst naar "gezocht diensten" in het "eenmaal andermaal " topic.