Maar ik wil toch graag eens jullie ervaringen weten met de webshop van Agradi.
Ik bestel er al jaren, en dit is tot nu toe altijd goed gegaan. Zeker nadat wormenspuiten niet
meer overal te verkrijgen zijn, was ik dolblij toen ik hoorde dat het bij hun nog steeds mogelijk
was om ze online te bestellen.
Echter ben ik na mijn laatste order behoorlijk teleurgesteld in Agradi. Zowel qua service als
wat de levering betreft.
Ik had 11 augustus een bestelling geplaatst, en die meteen via I-deal betaald. Normaal krijg
je na een dag of 2 a 3 een bevestiging va je betaling en je order. Dit wil wel eens wat langer
duren als er een weekend tussen zit, maar na 8 dagen had ik nog steeds geen bevestiging gehad.
Even voor de duidelijkheid: Alle producten die ik had besteld, waren direct leverbaar.
Toch maar eens een (beleefd) mailtje gestuurd naar het daarvoor bestemde email-adres.
Hier kreeg ik geen antwoord op. 2 dagen nadat ik het mailtje stuurde, kreeg ik ineens alsnóg
de bevestiging van mijn bestelling en betaling.
Zaterdag zou het pakketje al bezorgd worden volgens de Track en Trace, toen kwam er
helaas niets. Vandaag heb ik dan éindelijk mijn bestelling binnen gekregen.
Ik vind het jammer dat Agradi geen mailtje terug stuurt, dat lijkt me een kleine moeite.
Ik ben absoluut geen moeilijke op dit gebied, en had de volgende keer weer vrolijk besteld
als ik een net antwoord had gehad. Ik vind de producten en de voordelige prijs namelijk erg
goed. Helaas zorgt dit alles ervoor dat ik niet meer zal bestellen bij Agradi, wat ik erg jammer vind.
Dit heb ik ze uiteraard laten weten via de mail. En wat denken jullie?
Inderdaad, nog steeds geen reactie
. 
.