(Slechte) ervaringen met Agradi?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Siets

(Slechte) ervaringen met Agradi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 18:57

Ik weet niet of dit hier goed staat.

Maar ik wil toch graag eens jullie ervaringen weten met de webshop van Agradi.

Ik bestel er al jaren, en dit is tot nu toe altijd goed gegaan. Zeker nadat wormenspuiten niet
meer overal te verkrijgen zijn, was ik dolblij toen ik hoorde dat het bij hun nog steeds mogelijk
was om ze online te bestellen.

Echter ben ik na mijn laatste order behoorlijk teleurgesteld in Agradi. Zowel qua service als
wat de levering betreft.

Ik had 11 augustus een bestelling geplaatst, en die meteen via I-deal betaald. Normaal krijg
je na een dag of 2 a 3 een bevestiging va je betaling en je order. Dit wil wel eens wat langer
duren als er een weekend tussen zit, maar na 8 dagen had ik nog steeds geen bevestiging gehad.

Even voor de duidelijkheid: Alle producten die ik had besteld, waren direct leverbaar.

Toch maar eens een (beleefd) mailtje gestuurd naar het daarvoor bestemde email-adres.
Hier kreeg ik geen antwoord op. 2 dagen nadat ik het mailtje stuurde, kreeg ik ineens alsnóg
de bevestiging van mijn bestelling en betaling.

Zaterdag zou het pakketje al bezorgd worden volgens de Track en Trace, toen kwam er
helaas niets. Vandaag heb ik dan éindelijk mijn bestelling binnen gekregen.

Ik vind het jammer dat Agradi geen mailtje terug stuurt, dat lijkt me een kleine moeite.
Ik ben absoluut geen moeilijke op dit gebied, en had de volgende keer weer vrolijk besteld
als ik een net antwoord had gehad. Ik vind de producten en de voordelige prijs namelijk erg
goed. Helaas zorgt dit alles ervoor dat ik niet meer zal bestellen bij Agradi, wat ik erg jammer vind.
Dit heb ik ze uiteraard laten weten via de mail. En wat denken jullie?
Inderdaad, nog steeds geen reactie ;).
Laatst bijgewerkt door Siets op 23-08-10 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:00

ik heb toevallig gisteren iets besteld en gelijk betaald.
ook nog geen bevestiging gehad. Maar dat kan omdat het gisteren zondag was.
maar ik heb vaker daar besteld en is nog altijd goed gegaan

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:01

Ik heb alleen goede ervaringen.
Ze zijn niet de snelste, maar dat staat ook vaak al bij de producten.
Overigens zijn ze telefonisch gewoon goed te bereiken dus als je niet tevreden bent kan je gewoon bellen.
Heb ik 1 keer gedaan omdat ik me bedacht had over de bestelling, volgende dag even een telefoontje en een aantal dingen omgezet

Brainless

Re: (Slechte) ervaringen met Agradi?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:04

Ik bestel ook al een langere tijd bij Agradi, en het klopt dat de levertijd wel eens wat langer kan zijn.
Maar voor de rest ben ik helemaal tevreden. Ik houd er nu gewoon rekening mee dat ik niet de volgende dag iets perse moet hebben.

Wat er ook al genoemd is: je kan ze altijd even bellen met vragen.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:05

Wij hebben vorige week iets besteld en betaald, was ook direct leverbaar maar ook nog niks binnen gekregen :?
Normaal is het er binnen 1 a 2 dagen altijd. We gaan er idd ook maar even een belletje aan wagen.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 19:07

Ik weet dat je kunt bellen, maar ik was steeds na 18.00 thuis, dan zijn ze helaas al gesloten. Vandaar een mailtje.

Maar omdat ik dit nog nooit eerder had meegemaakt, vroeg ik me af of het de laatste tijd misschien meer voor kwam :).
Laatst bijgewerkt door Siets op 23-08-10 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:08

Waarschijnlijk is ook daar de helft van het personeel op vakantie, heb er vaak wat besteld en nooit problemen gehad.

MarietteRV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 18:52

Nog nooit problemen gehad, altijd netjes afgeleverd etc. Misschien idd door de vakantie?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 18:56

Laatst een order geplaatst en opdracht gegeven tot automatische incasso.. Nooit geincasseerd, nooit meer wat van gehoord, behalve een hoogst irritante nieuwsbrief die ik nu iedere week/2 weken krijg terwijl ik er geen toestemming voor heb gegeven..

Ik heb dus meteen de eerste en laatste keer daar besteld :P

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 18:56

MarietteRV schreef:
Nog nooit problemen gehad, altijd netjes afgeleverd etc. Misschien idd door de vakantie?

En ook nog eens die enorme korting kan ook echt wel drukte opleveren, ik ben echt supertevreden

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 18:59

Ik was ook altijd tevreden, maar na de laatste bestelling ook niet meer :n
Op de site staat 'direct leverbaar', maar in de praktijk heb ik m'n spullen vaak pas weken later in huis.
Dit is nu al 3x gebeurd en ik ben er klaar mee!!

reiziger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 14:03

De service was altijd prima. Maar nu? Ik heb net twee keer gebeld waar mijn bestelling blijft, en wordt gewoon weggedrukt. :(
Deze bestelling is 8 dagen terug geplaatst, en het artikel was in huis.

Misschien door vakantie/drukte, maar irritant is het wel.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 14:05

Een beller is altijd sneller. Had t laatst ook, duurde erg lang. Heb gebeld en had meteen duidelijkheid. En de volgende dag de spullen in huis!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 14:12

Heb vanmorgen eindelijk een standaard mailtje ontvangen. Met hun excuses voor de late reactie ivm de drukte.

Erg fijn, mooi op tijd ook.

Denk niet dat mijn spullen sneller waren geweest als ik had gebeld Gulpje, maar dat terzijde :).

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 14:33

Ik denk het wel. Nu zit je te wachten op een mailtje terug en iemand aan de telefoon had je direct kunnen vertellen wat de status is/was en een eventueel probleem direct kunnen oplossen. En het is zeker sneller om te bellen dan om een topic op Bokt te openen :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 14:42

Dit topic heeft ze natuurlijk niet geopend om de bestelling sneller te krijgen, maar om te vragen of andere mensen ook slechte ervaringen hebben.
Slecht niet echt... het enige is dat ze tot nu toe NOOIT alles op voorraad hadden wat ik besteld heb en ik bestel echt regelmatig en al langere tijd. En dat ik dus wekenlang (laatste keer zelfs 4! weken langer) op mijn bestelling moest wachten. De wormkuren ga ik dit keer dus 2 maanden vantevoren bestellen, hopelijk heb ik ze dan dit keer allemaal op tijd. Omdat ik laatst iets binnen 3 weken nodig had, heb ik het dan ook ergens anders besteld. Voor de zekerheid. En dat was (zelfs met een buitenlandlevering) met 3 dagen geleverd.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 14:46

Gulpje schreef:
Ik denk het wel. Nu zit je te wachten op een mailtje terug en iemand aan de telefoon had je direct kunnen vertellen wat de status is/was en een eventueel probleem direct kunnen oplossen. En het is zeker sneller om te bellen dan om een topic op Bokt te openen :)

Nouja zeg, ik leg duidelijk uit waarom ik dit topic heb geopend! Op het moment dat ik dit topic opende,
had ik mijn pakketje al in huis, dus mijn vraag was zeker niet hoe ik mijn bestelling sneller kon krijgen.

Lezen is geen overbodige luxe, nu kom je met een antwoord waar ik totaal niets aan heb :).

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 15:25

Maar wat wil je dan horen? Dat Agradi zo slecht is? Ja en amen?

Ik schrijf gewoon mijn eigen ervaring op, vervelend dat het niet is wat jij wilt horen :)
Laatst bijgewerkt door Gulpje op 25-08-10 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 15:26

GamblersCup schreef:
Dit topic heeft ze natuurlijk niet geopend om de bestelling sneller te krijgen, maar om te vragen of andere mensen ook slechte ervaringen hebben.
Slecht niet echt... het enige is dat ze tot nu toe NOOIT alles op voorraad hadden wat ik besteld heb en ik bestel echt regelmatig en al langere tijd. En dat ik dus wekenlang (laatste keer zelfs 4! weken langer) op mijn bestelling moest wachten. De wormkuren ga ik dit keer dus 2 maanden vantevoren bestellen, hopelijk heb ik ze dan dit keer allemaal op tijd. Omdat ik laatst iets binnen 3 weken nodig had, heb ik het dan ook ergens anders besteld. Voor de zekerheid. En dat was (zelfs met een buitenlandlevering) met 3 dagen geleverd.

Dan zal ik wel mazzel hebben gehad met mijn wormenkuur twee weken terug, had hem binnen een week in huis.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 15:27

Nee tuurlijk niet :? Kijk eens naar mijn titel. 'Slechte' staat tussen haakjes. Ik zet toch ook in mijn post
hoe tevreden ik voorheen was? Als ik ze nou helemaal zwart maakte gaf ik je gelijk, maar je beweert dingen
die niet waar zijn.

Ik wilde alleen maar ervaringen horen van andere mensen, om te weten of het misschien iets tijdelijks
is. Júist omdat ik het zo zonde vind dat het nu zo is gegaan vraag ik naar ervaringen. Maar in het vervolg
zal ik geen topic meer openen. Of beter nog: Je kunt het stipje weghalen van dit topic zodat je het niet
meer hoeft te lezen.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 15:29

Communicatie is daar volgens mij niet het sterkte punt. Ik bestel er in ieder geval nóóit meer na 4 weken achter iets aan te bellen wat steeds een paar dagen later verzonden zou worden en uiteindelijk niet meer leverbaar bleek te zijn.
Toen heb ik ook nog eens heel lang moeten zeuren om mijn geld terug te krijgen.

Engeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 16:17

Siets schreef:
Nee tuurlijk niet :? Kijk eens naar mijn titel. 'Slechte' staat tussen haakjes. Ik zet toch ook in mijn post
hoe tevreden ik voorheen was? Als ik ze nou helemaal zwart maakte gaf ik je gelijk, maar je beweert dingen
die niet waar zijn.

Ik wilde alleen maar ervaringen horen van andere mensen, om te weten of het misschien iets tijdelijks
is. Júist omdat ik het zo zonde vind dat het nu zo is gegaan vraag ik naar ervaringen. Maar in het vervolg
zal ik geen topic meer openen. Of beter nog: Je kunt het stipje weghalen van dit topic zodat je het niet
meer hoeft te lezen.

Jeetje, jij hebt echt lange tenen. Zit je altijd zo snel op de kast.

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 16:24

Nee hoor, zou het alleen fijn vinden als mensen eens goed lezen ;).

_daf_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 16:29

@back to topic :P
Geen problemen hiero. Laatste bestelling duurde 2 of 3 dagen langer dan normaal maar verder mag ik niet klagen. Puike kortingen ook!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 16:37

Siets schreef:
Maar ik wil toch graag eens jullie ervaringen weten met de webshop van Agradi.

en nu zeg ik verder niets meer :)