Goed, ik ben me nu op dit moment serieus aan het oriënteren waar ik het beste mijn shet heen kan brengen om haar te laten beleren voor de wagen.
Ik kan hier nog niet zoveel over vinden op het internet,
Heeft iemand adressen waar ze je shet op een goede en vriendelijke proffesionele manier beleren? En eventuele ervaringen met deze mensen, bedrijven?
Graag zou ik gegevens hebben over, - jullie ervaringen - waar? (de woonplaats dus) - eventueel website - eventueel emailadres of telefoonnummer - eventuele prijzen
Wil je perse het laten doen? Ikzelf heb namelijk heel goede ervaring om het zelf te doen met behulp van een ervaren menner. Omdat Grietje een geschiedenis heeft met hoefbevangenheid durfde ik haar niet goed weg te brengen en nu kon ik haar thuis laten staan. Ik kreeg iedere week les. Dus ik heb veel zelf kunnen doen (longeren met enkele en dubbele, lange lijnen). Als er iets nieuws bij kwam dan deed mijn instructeur het voor en dan kon ik weer verder oefenen. Het was iig erg leerzaam.
Mss kun je bij de plaatselijke menvereniging vragen of ze nog een goed adres weten?
Het idee dat ik haar dus weg wil brengen is omdat ik zelf nog totaal niets van het mennen ken. Ik ga zelf eerst mijn menbewijs halen en het leek me beter om dit door deskundige mensen te laten doen. Dan weet ik zeker dat het goed gebeurd en kan ik er niets aan verpesten.
Ah oke, dat is idd wel een risico dat je loopt. Al moet ik zeggen dat ik zelf ook 0,0 ervaring had met mennen. Maar mijn instructeur heeft het ons stap voor stap geleerd. Hij begon ook al de nieuwe dingen, pas als mijn pony het goed deed liet hij het mij doen. Maar je moet doen waar je je het best bij voelt. Ik heb trouwens in het verleden de zoekfunctie gebruikt van bokt, daar staan ook heel veel adressen in. Mss ook nog een optie
ukkiepuk
Geplaatst: 23-08-10 12:20
Waarom vraag je Ciska niet? Heeft ervaring genoeg met beleren.
Hoewel het wel een beetje uit de buurt os van Oss
Bimmetje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-10 14:34
Die heb ik al gevraagd. Helaas heeft cis het nu te druk voor nieuwe projecten. Wat ik overigens ook heel goed begrijp
Dennis
Geplaatst: 23-08-10 14:37
Ciska was al gevraagt, maar Ciska staat op het punt gillend gek te worden door drukte. Kan er niet echt zo'n project bij hebben op het moment helaas.
Joëlle van Asch doet het ook wel eens voor anderen; is dat misschien wat? Kun je Wilma gelijk laten staan voor een dekking van Zico ofzo, hahaha. Krijg jij ook een mini-Dylano (maar dan met een ander waterleidinkje )
haha Arianne! Jij denkt weer 2 vliegen in 1 klap te hebben. Nee ik zou wilma wel met zico willen dekken, maar nu niet meer. Veeeeuls te laat haha. Ja joëlle had ik ook al gehoord idd, maar hoop wat dichterbij iets te vinden.