Stalling omgeving mijdrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LouLouB

Stalling omgeving mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 23:54

Voor mijn e-pony ben ik opzoek naar een boer/ kleine pensionstal in de omgeving van mijdrecht die de mogelijkheid biedt om mijn paard in de winter ook op het land te zetten. Het liefst de hele dag, maar enkele uren per dag is ook prima. In de zomer zet ik mijn paard graag dag en nacht buiten.

Verder zou het fijn zijn als er een rijbak aanwezig is.

Is er iemand die wat weet in de buurt?

laurenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 00:15

in uithoorn/amstelveen is een stal waar de paarden in de zomer overdag op de wei gaan en 's avonds op een paddock of in stal
in de winter staan ze op de paddock &'s avonds op stal (kan dag en nacht buiten)
de paarden staan in groepsverband, en er is een rijbak aanwezig en ook een longeercirkel.
als je is een kijkje wilt nemen het is te zien op bovenkerkerweg b.p. aan de hollandse dijk.

delerium

Re: Stalling omgeving mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 15:33

VSW -> EA-DI

marjan321

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 07:27

Misschien kun je eens kijken op www.kievitshoeve.nl in Mijdrecht. Wij hebben er pas geleden een nieuwe eb- en vloed bodem aangelegd en ze hebben nieuwe (open) stallen gebouwd!

Ziezoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 07:17

Klopt dat is onze stal op de Middenweg. Er is toevallig 1 plekje vrij. Maar dan moet je wel snel zijn aangezien wij alleen in de weideseizoen nieuwe paarden in de paddock (kuddde) zetten.

Umpiedumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 18:32

Wij hebben 1 plek vrij op onze pensionstal. Kijk maar in de link bij mijn onderschrift.
In de winter in paddocks, in de zomer 24/7 op het land indien gewenst.