Stalling gezocht in Hoofddorp

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nhmeisje

Stalling gezocht in Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 09:13

Hallo allemaal,

Mijn naam is Lisa, 21 jaar oud en ik woon in Hoofddorp.
Al sinds klein meisje droom ik van mijn eigen paard en ik heb op veel verschillende maneges gereden en een aantal verzorgpaarden gehad.
Ik hou ervan om recreatief te rijden en ben vooral bezig met natural horsemanship en vrijheidsdressuur.
Op marktplaats las ik een bericht dat te mooi was om waar te zijn, namelijk dat er een stal te huur was voor 150 euro met uitmesten en voeren inbegrepen. Het bleek dus helaas de bonte pony te zijn of stal hoofddorp of stal plus en het meisje zei uiteindelijk dat ik er maar beter niet naartoe kon gaan...
Echt heel erg jammer, maarja ik wil natuurlijk wel een goed plekje voor mijn paard en het liefst een klein beetje in de buurt van het bos, vijfhuizen is bijvoorbeeld een optie of bij de Cruqius in de buurt..

Mijn vraag is dus of jullie misschien nog een plekje weten waar ik voor 150 euro per maand een haflinger neer kan zetten.
Als hij 24/7 buiten staat is het ook geen probleem.

Ik weet dat er al meer topics over zijn, maar daar heb ik nog niet mijn antwoord op kunnen vinden..

Alvast bedankt voor de hulp

delerium

Re: Stalling gezocht in Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 12:59

EA-GZ-DI

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 16:00

Meid, voor 150 euro per maand kan je ook geen Haflinger ergens goed onderhouden in deze regio!!
Spaar nog even door, wacht tot je een baan hebt en ga dan eens kijken of je het allemaal kan betalen.

Heb je nu heel veel vrije tijd en kan je mij hier op stal helpen is er misschien over te praten! :D :D

Nhmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 16:04

Ja k heb ook besloten om nog een jaartje te wachten tot ik klaar ben met school en dan gewoon een mooi paard te kopen.
Geduld zal vast beloont worden :o Hopen we dan maar..

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 17:34

HEEEEE....en een HAF is GEEN mooi paard!???
Hier loopt er een die M2 loopt tussen de paarden en er echt uitzonderlijk mooi uitziet hoor!!

Nhmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 18:04

Hihi nee zo bedoel ik het niet, vind haflingers prachtig, vooral met die mooie witte manen
maar als ik nog even spaar kan ik inplaats van 1000 euro iets meer uitgeven en heb toch het idee dat het qua
gezondheid dan wel iets uit kan maken en dat ik gewoon op mijn gevoel kan af gaan in plaats van de prijs..

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 11:04

ik zou ooknog even wachten als ik jou was.
als je goed kan buitenrijden, mag je wel een keer met mij mee. ik heb 2 paarden, en 1 vind het buiten nog een beetje eng.
met ze 2e naar buiten is beter voor dat paard.
maarja ik heb maar 1 kont.

Nhmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 11:18

Ja ik wacht nog even, kan ik nog een jaartje sparen ook. Het is alleen wel erg lastig om zolang te wachten als je als klein meisje al elke nacht droomt over paarden. Maar als ik hem dan straks eindelijk heb zal ik wel super blij zijn. Maar uhm wat versta jij onder goed buitenrijden? :P