Ik ben op zoek naar een leuke pension stalling voor mijn pony in de omgeving van Zwaag / Hoorn in Noord-Holland waar de zorg voor paarden voorop staat.
Wat ik belangrijk vind is: - weidegang - binnen en buiten zet service - mesten - niet zelf voeren - liefst buiten bak
De stalling die ik al ken zijn manege de eenhoorn, oliver stables en manege Nibbixwoud. Omdat ik (nog) niet in het bezit ben van een rijbewijs moet het goed te bereiken zijn met openbaar vervoer vandaar ook het liefst in Zwaag of Hoorn zelf. Het budget ligt rond de 200 / maximaal 235 euro per maand. ( mag ook ietsje meer maar niet veel meer)
Als iemand een leuke stalling weet in de omgeving van Zwaag / Hoorn dan graag een berichtje of een reactie!!
op zwaagdijk ziten meerdere stallen die aan pension stalling doen. Verder heb je in Zwaag en hoorn niet veel wel veel prive. In (Ooster)Blokker zitten meerdere pension stallinghouders. In Wognum weet ik er ook nog een paar. Helaas staan wij nu vol als mijn paard verkocht is is er wel weer plek. Is in Hoogkarspel 10 minuten met de auto vanaf Hoorn.