wie weet een pension stalling omgeving ZWAAG HOORN?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sylvia02

wie weet een pension stalling omgeving ZWAAG HOORN?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-10 15:08

Ik ben op zoek naar een leuke pension stalling voor mijn pony in de omgeving van Zwaag / Hoorn in Noord-Holland waar de zorg voor paarden voorop staat.

Wat ik belangrijk vind is:
- weidegang
- binnen en buiten zet service
- mesten
- niet zelf voeren
- liefst buiten bak

De stalling die ik al ken zijn manege de eenhoorn, oliver stables en manege Nibbixwoud.
Omdat ik (nog) niet in het bezit ben van een rijbewijs moet het goed te bereiken zijn met openbaar vervoer vandaar ook het liefst in Zwaag of Hoorn zelf.
Het budget ligt rond de 200 / maximaal 235 euro per maand. ( mag ook ietsje meer maar niet veel meer)

Als iemand een leuke stalling weet in de omgeving van Zwaag / Hoorn dan graag een berichtje of een reactie!!

Groetjes Sylvia

Tanja

Re: wie weet een pension stalling omgeving ZWAAG HOORN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 18:46

VSW-->EA-GZ Diensten

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 19:13

op zwaagdijk ziten meerdere stallen die aan pension stalling doen. Verder heb je in Zwaag en hoorn niet veel wel veel prive. In (Ooster)Blokker zitten meerdere pension stallinghouders. In Wognum weet ik er ook nog een paar.
Helaas staan wij nu vol als mijn paard verkocht is is er wel weer plek. Is in Hoogkarspel 10 minuten met de auto vanaf Hoorn.

Lipydo

Re: wie weet een pension stalling omgeving ZWAAG HOORN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 09:09

sylvia02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 10:55

Bedankt voor jullie reacties, ik ga ook meteen even door zwaagdijk zoeken of daar iets te vinden is.

Stal Mikado ziet er ook erg leuk uit trouwens.