Wie weet waar Jan Veenendaal is?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paula147

Wie weet waar Jan Veenendaal is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-10 09:18

Hallo, om mee te beginnen ik weet niet of dit hier goed staat maar als het dat niet doet kan iemand mij dan laten weten waar ik dit wel moet plaatsen?

Zoals de titel al zegt wij zijn op zoek naar Jan Veenendaal.
Jan heeft altijd een winkeltje aan huis gehad met tweedehands paardenartikelen. Vroeger woonde hij in Lunteren en is daarna verhuisd naar Renkum.
Jan heeft helaas geen computer en omdat hij hoogst waarwschijnlijk weer is verhuisd is ons kontakt verloren gegaan.
Wij hebben het vermoeden dat hij naar Duitsland is verhuisd. Hij heeft twee hondjes en een aantal paarden.

Wij hebben altijd artikelen van hem gekockt en naar NZ gehaald, hij heeft onderandere een groot assortiment in tuigen en zadels.

Wij zouden graag weer in kontakt met Jan komen dus als iemand weet waar hij is horen wij het erg graag.
Je kan natuurlijk altijd een pb sturen zodat wij onze gegevens door kunnen geven.

Alvast heel erg bedankt voor het lezen!

Binckydenice

Re: Wie weet waar Jan Veenendaal is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 12:23

NikitaKWPN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 14:40

Hallo Paula,

Deze man heeft inderdaad in Renkum gewoond en het is vlak bij mij in de buurt ( wij noemden hem echter opa-tje veenendaal dus ben ik misschien in verwarring met de vader van Jan ), zal als ik er morgen langs kom eens vragen aan de persoon die nu in zijn huis woont of zij weet waar hij heen is gegaan.
Je zou natuurlijk er ook gewoon heen kunnen bellen zijn echt aardige mensen die daar nu wonen, hebben zelf ook een paard.

Groetjes

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 17:35

OV is om paarden/pony's te zoeken die "kwijt" zijn of de vorige eigenaar(en) van je paard/pony op te sporen, dat is in dit topic niet het geval dus ik verplaats het even.

OV-->EA-GZ Diensten

Paula147

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-10 22:24

Heel erg bedankt voor de reacties tot nu toe! @Binckydenice: Zover ik weet heeft hij geen familie meer, Ik weet dat hij 1 zoon had die helaas is verongelukt als ik het goed heriner. Hij heeft nu wel een nieuw partner met een dochter die paard rijd, en wedstrijden....mischien dat iemand hem hier van kent?

@ NikitaKWPN: Heel erg bedankt voor je aanbod om te vragen bij zijn oude huis!!!! Zover ik weet, zoals hier boven staat heeft Jan geen familie (mischien heb ik het verkeerd?) Hij woonde in Lunteren in een stallencomplex (waardoor hij moest verhuisen aangezien de overheid vond dat dit niet mocht!) In Renkum woonde hij in een gewoon huis, hij had in het begin voor een aardig lange tijd een koetsje onder de carport.

Groetjes Paula

_Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:34

Ik heb hem net nog gesproken en hij woont nog gewoon in Renkum. :D
Ik pb je zijn adres.

Paula147

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 06:55

Dankzij _Karin hebben wij het juiste adres/adresgegevens van Meneer Veenendaal weer gekregen. Heel erg bedankt voor alle reacties!