Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marion71 schreef:Ik ben heel erg te spreken over de kliniek in Den Ham. Da's een combipraktijk met een aantal echte paardenda's. De groothuisdierenpraktijk in Den Ham heeft heel beperkte kennis en raad ik je echt af.
natascha44 schreef:Moet je wel veel centjes hebben voor DA Den Ham!!
Ze zijn echt wel goed maar echt niet goedkoop!!
)..mijn eigen dierenarts , die komt voor influenza en andere paardegriepjes ed) rekent geen voorrijkosten en is een stuk goedkoper ..maar moet er wel bij zeggen als er zich zo'n groot probleem voordoet dat ik ermee naar Den Ham moet dat ik er dan ook gerust heen ga..!! alles ten beste voor mijn paarden, begrijp me niet verkeerd..
Mij hebben ze nooit gevraagd of ik verzekerd ben en ook m'n pensionklanten niet. Zouden ze om die reden ook niet hoeven doen, hoor.
Ik vind juist dat je fijn kunt overleggen wat te doen met bijv. een koliekerig paard. Ze vinden het ook geen probleem om zaterdagavond laat of 's nachts te komen. Daar zijn ze voor, zeggen ze dan. Nou, dat heb ik ook heel anders mee gemaakt, hoor.