Ervaringen Tamara Peeters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Ervaringen Tamara Peeters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 23:05

Weet niet of het hier goed staat, maar ik zie dat deze dame leuke paarden aanbiedt op sporthorses voor weinig geld.
En dus gaan er bij mij alarmbellen rinkelen, weet alleen niet of dat terecht is.
Wie heeft er ervaring met deze dame, zowel positief als negatief.

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 09:34

Ik zie dat ze een Rubiquil x Bachelor te koop heeft die is of was van Valinsky hier op bokt.

Revanches

Re: Ervaringen Tamara Peeters

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 10:28

Dit is meer voor EA-GZ-Diensten.
Daarom van TAO-->EA.

VALINSKY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 10:42

Fitzroy schreef:
Weet niet of het hier goed staat, maar ik zie dat deze dame leuke paarden aanbiedt op sporthorses voor weinig geld.
En dus gaan er bij mij alarmbellen rinkelen, weet alleen niet of dat terecht is.
Wie heeft er ervaring met deze dame, zowel positief als negatief.

de rubiquil is inderdaad van mij geweest, heb twee jonge paarden gebracht om zadelmak te maken en de merrie teruggehaald.
Rubian is verkocht aan tamara, heb je interesse in rubian ?

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 22:29

gewoon altijd even over laten keuren door je eigen DA, is altijd slim om dat te doen van wie je ook koopt particulier of handelaar.

Heb de naam al vaker horen vallen zowel positief als negatief maar dat had nooit betrekking op de kwaliteit van de paarden dus......denk dat je vraag daar deels wel mee beantwoord wordt.

Succes in ieder geval met het kopen van een paardje!

Amika123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 20:39

Ik heb goede ervaringen met haar. Ze heeft mij heel goed geholpen toen ik besodemieterd was met een paard door iemand anders.

Nen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 23:09

Geen zaken mee doen!
Mondeling overeen gekomen tot koop, toen de keuring ter sprake kwam werd er opeens overal omheen gedraaid en was er later er op geen enkele manier meer contact met haar te krijgen. Lijkt wel of ze bang is om haar paarden te laten keuren...
Zeer zeker geen betrouwbaar persoon dus, niet slim om hiermee in zee te gaan. Paarden staan er ook niet netjes op voor de verkoop; dik in vacht, dof, slechte hoeven.

Ambertje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 13:03

Hebben enkele maanden geleden een hannoveraan van haar gekocht. Paard was volgen advertentie 14 jaar en grand prix, bleek 17 te zijn en prix st george. Maakt op zich niet uit omdat we een goede leermeester zochten, papieren waren aangepast naar haar verhaal m.a.w niet origineel.
Paard had enorm conditie -en krachtgebrek maar we namen de gok. Hij kwam goed bij, vacht begon te glimmen, hij was dankbaar, verschrikkelijk lief en wou dolgraag werken.... tot we in het werk tegen problemen aanliepen. Hebben hem door de mangel laten halen in de kliniek, bleek hij vergevormde kissing spines te hebben! Hij kon nooit het hogere werk meer aan! Hebben hem met een naar gevoel moeten terug brengen (hadden dan ook een goed, waterdicht contract met haar opgesteld) en kregen na enkele weken (in gedeeltes en na vele mailtjes en telefoontjes) ons geld terug. We hebben haar alle nodige bevindingen van de artsen (ook rontgen vd rug) gegeven zodat ze nooit kon zeggen dat ze van niets wist. Ze zou een leuke recreatie ruiter zoeken voor hem.... stond na enkele dagen gewoon op internet als sportpaard! Hebben haar nog hierover gecontacteerd, bleek dat hij naar Spanje verkocht zou zijn omdat ze "geen gedoe" wou!! Erg diervriendelijk!!!! Met andere woorden: Wij vinden haar, onbetrouwbaar, ongeloofwaardig en NIET diervriendelijk!

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:47

Djura schreef:
Mijn instructrice heeft laatst een paard van haar gekocht en dat ging totaal mis. paard bleek niet goed te zijn, zij dacht dat ze een goed GP-paard gekocht had.

Misschien dezelfde, maar ik kwam dit tegen, wel even goed om te plaatsen denk ik:
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/43 ... nd=15&fs=1

Marsie50

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 23:59

Ik ben werkelijkwaar met stomheid geslagen. Ik ben diegene die die advertentie op internet heeft gezet en ik weet dat ik hetzelfde paard nu op stal heeft staan als diegene vermeld eerder in dit topic. Ik moet er dus zo achterkomen dat het paard ouder is dan 14 jaar!! Ik dacht dat ik het ergste al had gehad omdat Tamara Peeters nu dus op niks reageerd maar dit is echt erg!! Ik heb al via via gehoord dat hij kissing spines heeft naast zijn vergevord stadium van artrose. Het paard is dus helemaal niet verkocht naar Spanje maar staat nu mooi op mijn stal te genieten van zijn vrije tijd terwijl ik hem als Grand Prix paard heb gekocht. Ik kom graag in contact met diegene die hem eerder heeft gehad ivm de onderzoeken die hij al heeft gehad.

En mocht iemand weten waar ze nu uithangt dan hoor ik het graag want ze is nog niet van me af, ik snap ook niet dat ze denkt dat ze hier zomaar mee weg kan komen.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 17:06

Omdat ik inmiddels al lang een paard heb aangeschaft en niet bij Tamara Peeters hier een slotje. Jullie mogen ergens anders verder discussiëren cq PB-en.