5 jaar geleden heb ik een cursus telepathisch communiceren met dieren gevolgd. Tijdens de cursus lukte het me om wat contact met dieren te krijgen. Eenmaal thuis alleen wilde dit door niet goed lukken. Denk dat ik te onzeker was/ben. Ik zou het graag weer oppakken.
Op internet zie ik dat Cecilia van der Drift een cd ontwikkeld heeft met meditaties voor als het contact moeizaam verloopt Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft en of het werkt. Haar boek heb ik wel eens ingezien, maar vond ik wat tegenvallen t.o.v. het boek van Carol Gurney. Hier staan ook meditaties in. Heeft iemand deze toevallig op cd ingesproken? Ik heb helaas niemand die het kan doen en zie het zelf niet zitten, omdat ik het niet fijn vind om naar mijn eigen stem te luisteren - dat werkt voor mij niet.
Als iemand een goede cursus in Rotterdam e.o. weet, dan hou ik me ook aanbevolen.
Pff heel veel vragen in 1 topic, sorry Ik zie jullie reacties en tips graag tegemoet.
Heb je de cursus bij cecilia gevolgd? (zo te lezen niet) Volgens mij verkoopt ze die CD alleen aan mensen die de cursus ook hebben gevolgd.
Carol Curney ken ik niet, zal eens over haar gaan lezen
Overigens "herken" ik jouw probleem, maar voor mijn gevoel heeft het vooral te maken met het niet goed concentreren. (en door het overschot aan info de weg kwijt raken)
Maar zoals ik het bij jouw lees is het "beter" om eerst aan jezelf te gaan werken, want dat is waarschijnlijk de reden dat het niet werkt. Verder is een "gewone" meditatiecursus misschien ook wel aan te raden.
Tanja, bedankt voor je reactie. Heb jij zelf de cd van Cecilia en helpt dat jou? Mediteren is het probleem niet, dit doe ik zeer regelmatig. Heb hier al eerder een cursus voor gevolgd en doe het 1x per week in een groep.
Fien1
Geplaatst: 03-08-10 12:33
Hoi,
Ik heb eens een stukje van de CD gehoord, hj is niet ingesproken door Cecilia (vind ik een fijne stem) maar door iemand anders met een hogere, snellere stem. Sprak mij niet zo aan omdat ik er juist rustig van wil worden..
Maar als je al ervaring hebt met meditatie denk ik niet dat de cd veel toevoegd. Misschien gewoon wat oefenen in het klein, zonder druk? (er zijn forums over dit onderwerp met o.a.oefenconsulten)