stalling gezocht omgeving alkmaar

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KimberlySlot

stalling gezocht omgeving alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 13:51

Hoi weet iemand een goede stal in omgeving alkmaar waar een binnenbak bij is?
Niet te duur
paarden in de winter ook buiten
netjes
Als iemand wat weet hoor ik het graag!

Tanja

Re: stalling gezocht omgeving alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 16:24

Stalling gezocht dus ik verplaats dit topic naar het juiste forum.

VSW-->EA-GZ Diensten.

Lab_iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:44

ik weet niet hoeveel je max. kwijt wilt zijn maar ik ken enorm veel stallen in de buurt.. met binnenbak heb je oa. Haffriehoeve ( enorm enorm mooie binnenbakl ) en een stal verderop op die weg ook.. en uhm eens kijken.. voor de rest weet ik zo 123 niet stallen met binnenbak uit me hoofd.. maar die 2 kan je proberen die vallen nog in de wat meer normalere prijsklasse, dat ligt rond de 250 PM ergens dachht ik.. oja.. er zit ook nog een hele hele mooie stal vlak bij de broekerveiling, weet niet precies hoe die heet, maar die mensen fokken KWPN paarden die hebben een heel mooie stal met alles er op en dr aan.. super mooi en heel weinig pension klanten, dacht maar 3 pension klanten ( 3 kennissen van mij ) voor de rest hebben ze alleen maar eigen paarden, dus de bak ens zijn vrijwel altijd vrij, en veel spring materiaal.. daar is t wel iets duurder, dacht 330 ofzo.. mocht je meer info willen dan moet je me maar even een PB sturen..

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 10:04

je hebt beukers maar die is wat duurder, 300 ongeveer geloof ik. wel een grote binnenbak maar nogal druk vind ik ;) verder heb je aan de nauertocht annet sombroek die geloof ik ook weer pension klanten aanneemt, en daar is de binnenbak in aanbouw, hebben nu alleen een kleintje, weet alleen de prijs niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 10:06

Ik weet wel wat, maar dat is in Castricum, vind je dat te ver?

Lab_iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:46

oja annet sombroek, erg leuke stal is dat :D maar ik vind het tot nogtoe de prijs-kwaliteit verhouding niet ok. bij annet..

de binnenbak is ook nu voor de helft weg gehaalt en er zijn nu stallen in de plaats gekomen daar van.. ze heeft nu alleen binnen een longeerkraal staan nog.. volgens mij is ze wel bezig met een nieuwe ( binnenbak) te bouwen.. zag wel dat ze ergens mee bezig was..

ze heeft wel een enorm mooie buitenbak met verlichting en eb en vloed bak.. word zeer regelmatig aangesleept etc. wel nette stal :) ik dacht 200 - 250 ? euro.. maar je kan altijd bij dr langs gaan.. dr is altijd wel iemand..

breggeltje83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 13:53

De andere stal in de buurt van de Haffriehoeve is stal Broersen. Nette stallen en een grote binnenbak. Kantine en kastjes met slot voor je spullen. Kan je alleen niet vertellen wat de kosten zijn.

Symphonic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 12:57

Stal de Wilgen in hensbroek heeft ook nog wel plaats denk ik,
Leuke stal met binnenbak. 06-28992345
Kosten 245 p/m incl ontwormen paar keer per jaar.

joyce_verdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 20:32

Hallo Kimberly,

wij hebben op het moment een box vrij. Bij ons hebben de dieren weidegang (20 hectare) en 's winters staan ze in paddocks. Er is een verlichte Z-bak met een goede bodem en een binnenbak. Wij vragen 270,-. Onze stal zit op een prachtige plek in de Egmondse polder. Daar kun je ook fijn buitenrijden.

Voor meer informatie, foto's of een plattegrond van onze accomodatie:
http://www.stalcobra.nl