2paards-trailer te huur gevraagd omg heemstede op 25 juli as

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BillieJean

2paards-trailer te huur gevraagd omg heemstede op 25 juli as

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 12:03

Hoi paardenliefhebbers,

Ik zit met een probleem! Zondag aanstaande, dus 25 juli 2010, ga ik zelf verhuizen en wil ik mijn paard dus meenemen. Ik heb alleen nog steeds geen trailer geregeld gekregen! Ik kon eerst een trailer van iemand lenen maar die persoon krijg ik nu steeds niet te pakken. Om geen risico te lopen zoek ik nu snel een alternatief. De auto heb ik al, nu de trailer nog!

Het liefst een trailer in de omgeving Heemstede, Haarlem, Vogelenzang, Vijfhuizen...

Wie o wie heeft er een 2paards-trailer te leen voor mij? Ik wil hier een kleine vergoeding voor geven.

Het gaat over één dag, 25 juli, van ongeveer 8.30 's ochtends tot 16.00 uur 's middags.

Groetjes, Sanne

Eirikur

Re: 2paards-trailer te huur gevraagd omg heemstede op 25 juli as

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:54

Wat is er mis met eentje huren? Dat kan o.a. bij: Vervloed (Beinsdorp), Holland Trailer (Hoofddorp), Van Schie (Zwaanshoek). Mogelijkheden te over in de regio...

Tanja

Re: 2paards-trailer te huur gevraagd omg heemstede op 25 juli as

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 13:57

TAO-->EA-GZ Diensten.

Kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 17:34

EricPrast schreef:
Wat is er mis met eentje huren? Dat kan o.a. bij: Vervloed (Beinsdorp), Holland Trailer (Hoofddorp), Van Schie (Zwaanshoek). Mogelijkheden te over in de regio...

Je bent me voor ;) . Dit zinnetje had ik ook neer kunnen zetten.

Heb je daar al over nagedacht TS?