Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alicia2u schreef:Weet je zeker dat je wilt paardenfluisteren:
Er bestaat niet iets zoals paardenfluisteren, alleen in heartlandboeken en films. Als je iets wilt leren over paardengedrag, psychologie en hoe je dat kunt sturen, dan kun je je beter eens verdiepen in Natural Horsemanship of freestyle.
elanor schreef:Het is nergens voor nodig om zo uit je slof te schieten? Ik wijs je er alleen even op, en volgens mij op een hele gewone en vriendelijke manier...

koetjeboe schreef:Paarden fluisteren is denk ik een beetje een film begrip ( film de paardenfluisteraar).
Maar ga een zoeken naar naturalhorseman ship lessen, ik denk dta je dit bedoelt,
keeltje17 schreef:elanor schreef:Het is nergens voor nodig om zo uit je slof te schieten? Ik wijs je er alleen even op, en volgens mij op een hele gewone en vriendelijke manier...
schiet ik uit de slof? nou ik vind gewoon dat je ook gewoon kan accepteren dat mijn topic hier staat.. vergissen is namelijk menselijk!
een gewone en vriendelijke manier was geweest om me te zeggen sorry wil niet vervelend zijn maar je topic staat hier niet goed! daar hoef je me toch niet meteen voor te temmen?