Als eerste wie weet iemand die menles geeft in friesland? het liefst aan huis. Het betreft een minipaardje
En een wagenmaker in friesland?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Alvast bedankt!
JoyCiej007
Geplaatst: 17-07-10 03:04
Hier staat een hele lijst met meninstructeurs; friesland zie ik er zo niet bij staan, misschien dat iemand nog wat weet? Pink_Horizon @ [AR] FAQ voor AR
hier geven ze wel lessen voor het koetsiersbewijs: Manege Boeijenkamp Brouwerssteeg 8 8754 GB Makkum Friesland tel. 0515 23 18 59
Snoijs zit volgens mij in Friesland. Voor een wagenmaker zou ik overigens jezelf niet persé vastpinnen op 1 provincie; de meeste wagenmakers zitten volgens mij niet in Friesland; ik zou me eerst goed orienteren, want bij een wagenmaker hoef je als het goed is niet héel vaak langs te komen. Misschien een idee om in de herfst naar Paard & Koets te komen? Daar zijn veel wagenmakers/dealers aanwezig.
Ik ben niet op zoek naar een nieuw wagentje maar iemand die mijn wagentje wat kan veranderen en opknappen, paard en koets duurd wat te lang maar bedankt voor je bericht.
De meeste mechanisatie bedrijven, kunnen je wagentje wel vermaken, je weet wel, die firma's die ook landbouwmaterieel zoals tractoren en machines als aardappelrooiers e.d. repareren en vermaken. Zo eentje zit er vast wel bij jullie in de buurt.