WB stables

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marie25

WB stables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 10:42

Heej
Ik zou het erg leuk vinden om ergens te kunnen rijden in de omgeving van leeuwarden
Nu zag ik om de site van wilfred beerse stables dat je daar een paard of pony kan leasen
Heeft iemand hier ervaring mee en weet diegene hoeveel het kost om te leasen?
bedankt

Anoniem

Re: WB stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:45

Misschien ben ik wel héél simpel hoor, maar als je toch de site voor je neus hebt, dan BEL je toch meteen even voor informatie? Dan ga je die toch niet op Bokt halen, zodat je 'ik denk dat...'-reacties krijgt :?

marie25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-10 11:16

Sonja schreef:
Misschien ben ik wel héél simpel hoor, maar als je toch de site voor je neus hebt, dan BEL je toch meteen even voor informatie? Dan ga je die toch niet op Bokt halen, zodat je 'ik denk dat...'-reacties krijgt :?

nou sorry hoor >;)
Ik wil gewoon wat reacties horen van mensen die daar ook leasen, kan wel bellen, maar dan krijg ik geen ervaringen
Vraag gewoon of mensen wat er over kunnen vertellen
en ja ik kan bellen voor de kosten en dat ga ik ook doen, maar als ik hier die informatie krijg + ervaringen vind ik dat beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:30

Nee ervaringen snap ik dat je die hier vraagt. Maar prijsinformatie kun je alleen maar van HEN krijgen ;) Wat een ander betaalt hoeft jouw bedrag helemaal niet te zijn ;)

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 13:14

Aangezien je hier zoekt naar ervaringen met een dienst verplaats ik dit topic van VSW naar EA-GZ-DI

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 10:15

Ik zou hem gewoon even bellen het is een leuke man!

Ken wel iemand die een paard geleast heeft bij hem. maar dat graag via pb.