Ik zou graag willen weten wat jullie ervaring is met de hoefsmid die jullie aanbevelen in friesland. Ook zou ik graag de kosten willen weten van alleen bekappen en eventueel rijkosten.
Omdat er in genoemd topic al een jaar niet meer is gereageerd is het prima een nieuw topic te openen. Alleen mag dat niet op TAO, maar hoort deze zoektocht op EA-GZ-DI. Daarom verplaats ik het daarheen.
douwe dokter vind ik persoonlijk heel erg goed, heb nooit geen klachten en hij weet heel erg veel bekappen ik geloof ik 25 euro. ijzers vierkant 90,-
Sting
Geplaatst: 17-07-10 22:09
Fred Visser, komt vanuit Heerenveen en ben dr al een aantal jaren erg tevreden over! * inmiddels vrijwel de hele stal * Bekappen is 25 euro, geen voorrijdkosten, als hij het in de route mee kan nemen . Tel nr per pb .
Raymond Spiering, komt in de onderkant van friesland ook weet ik. Ik ben er erg tevreden over, op tijd, kennis van zaken, kost 30,00 all in. Hij heeft een site op naam geloof ik.
Ik heb zelf Wigle Visser. Ontzettend goede smit, kom uit de Draverswereld, en weet elk paard weer netjes op zijn/haar hoefjes te krijgen. Bekappen is 22,50 en de rest weet ik niet zo uit mijn hoofd. Tel. nr via PB
Verder heb je ook nog Sake van der Wal en Wietse Prins.
heb ook douwe dokter....en imo 1 van de betere hoefsmeden in frl, zelf vind ik het belangrijk dat ze een meerjarige opleiding hebben genoten, en zich ook bij laat scholen... en niet iemand die zo zwart beetje wat paarden beslaat na het doen van een cursusje..