Gezocht stalling omgeving Vlaardingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dani_oxbow88

Gezocht stalling omgeving Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 21:04

Hallo

Aangezien de vorige topic opeens gesloten was. (Ik zit pas net op bokt en ik weet dus niet preceis hoe het allemaal werkt). Probeer ik nu een nieuw topic te maken met de vraag of iemand nog een ruime stalling (geen manege) weet voor mijn 14 jarige KWPN ruin van 1.67m hoog in de omgeving van Vlaardingen. Een stal met een rijbak, losgooi/longeerbak, wei (liefst ook in de winter of een paddock), waar ik met hem mee kan buiten rijden, ik wil gewoon zelf mesten wel dat het voeren gedaan wordt.
Dat ik mijn eigen hoefsmid, veearts en tandarts mee mag nemen en ook mijn verzorgster en dat zij niet aan de stal hoeft te betalen.

Ik wil in ieder geval al de mensen bedanken die me wat tips hebben gegeven in het vorige topic, maar tot nu toe heb ik nog geen tsal gevonden. Stal Olsterhoorn is echt te ver weg. Ruim een half uur met de auto en ik wil het graag met de brommer kunnen doen.
Spaland ruiters spreekt mij persoonlijk niet echt aan.
Stalling het einde kan ik niet vinden!! In ieder geval niets over de stallen en de huur ervan. Ik heb ze geprobeerd te emailen maar dat gaat ook niet. Weet iemand hoe ik diegene kan bereiken?
Stal de Vlught heb ik geemaild, maar via internet werd ik helaas ook niet veel wijzer..

Wie o wie kan mij en mijn paardenvriend helpen? Het heeft geen erge haast, ik ga binnenkort samenwonen met mijn vriend in Vlaardingen en het is dan wel lekker als mijn paard dichterbij huis staat. Hij staat nu op Rhoon.

Alvast bedankt!

Groetjes

Danielle en Oxbow

Tanja

Re: Gezocht stalling omgeving Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 21:23

Je vorige oproepje heb je geplaatst in een topic van iemand anders, de topic starter van dat topic heeft haar topic gesloten.

Dit topic staat nu in de verkeerde rubriek dus ik verplaats dit topic even.
VSW-->EA-GZ Diensten.

dani_oxbow88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 21:40

Ah oke vandaar bedankt!

Ik ben er nog niet zo handig mee zpals je ziet ;)

Groetjes

Danielle

dani_oxbow88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-10 22:14

Hallo

Ik heb al aardig wat rondgeneusd hier op bokt en wie kan mij meer informate geven over de stallen de Zeeuw en van Vlught?
Ik kan er niet veel over vinden op internet!

Groetjes en alvast bedankt!

Danielle

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 11:31

dani_oxbow88 schreef:
Hallo

Ik heb al aardig wat rondgeneusd hier op bokt en wie kan mij meer informate geven over de stallen de Zeeuw en van Vlught?
Ik kan er niet veel over vinden op internet!

Groetjes en alvast bedankt!

Danielle

Stall zeeuw en stalling t'einde zitten op dezelfde weg namelijk de groeneweg in schiedam.
als je olsthoorn al te ver vind dan zijn die stallen nog veder, gezien je naar olsthoorn vanuit vlaarindingen binnendoor kan rijden.
je hebt nog stal verboon, middendelfland, langelaan. heb je ook al op MP gekeken? daar staan regelmatig ook advertenties van stallen die vrij zijn of komen.

misschien dat je hier ook wat aan hebt? http://pensionstallingen.jouwpagina.nl/

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 19:16

Stal vlught zit helemaal vol op dit moment.
Karperhoeve in de zuidbuurt heeft ook geen plek , zelfs een wachtlijst.
Spaland ruiters raad ik af.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 08:00

Ik ben ook nog steeds opzoek naar een stal in de buurt van vlaardingen.