Hoeveel kost het ongeveer om een koets met paard te huren?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tictac_

Hoeveel kost het ongeveer om een koets met paard te huren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-10 19:52

Ik weet niet zeker of het hier moet staan maar het leek me het logiste :o

Het zit namelijk zo mijn 2 vriendinnen en ik hebben aankomend schooljaar gala en dan mag je zelf kiezen waarmee je daar naartoe gaat. Nu kregen wij het idee om met paard en koets te gaan het liefst eentje met zwart en wit aangezien het toch een gala is.
De bedoeling is dan om het geld over ons 3e te verdelen en dan dat we met de koets vanuit een van onze huizen (we wonen 3 straten van elkaar) naar onze school te gaan.
Het liefst eentje in roosendaal of omgeving en ander eentje die overal naartoe kan.
Als je iemand weet die het verhuurt of heb je het zelf staan en zou je dat willen dan hoor ik het graag maar ik zou ook graag willen weten op hoeveel geld ik dan zou moeten rekenen (in totaal).

Alvast bedankt <3

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Hoeveel kost het ongeveer om een koets met paard te huren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 19:56

Ik verplaats dit topic van AR naar EA-GZ diensten gezien de vraag.

ubimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 19:57

zou graag weten waar in roosendaal je woont en wanneer het precies is....
misschien kan ik je helpen.
ben in het bezit van een zwart bonte tinker met heel gaaf behang en mooie lange manen

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 20:00

Ik woon niet in de buurt, ik denk dat de prijzen verschillen en best hoog kunnen zijn, is natuurlijk ook veel werk en risico voor de koetsier. Zelf heb ik een zwart en een witte Welshpony en heb een paar maanden geleden ook gala gereden voor de dochter van een collega. Daar heb ik niets voor gevraagd, was een vriendendienst.
Ik hoop dat je een aardige bokker vindt die het voor je wilt doen, zelf woon ik te ver weg, trouwens