Ik ben op zoek naar een stalling omgeving breda, etten-leur,rucphen, rijsbergen of roosendaal.
Momenteel sta ik in roosendaal op een stal die als volpension word aangedragen maar puntje bij paaltje moeten we zelf de wei schoonhouden van poep en sint jans kruid, de waterbakken bijvullen en het ergste is nog dat ze nu niet meer hun basisvoer krijgen terwijl ze op een dor en kaal stuk wei staan. Hiervoor heb ik al in hoeven gestaan op hoeve het rondgors maar dat was ook niks ivm hoop gezeur en geroddel onderling en bovendien moest je voor hetgeen wat je moest betalen nog te veel zelf doen. Dus die gaat het ook niet meer worden.
Dus voor mijn 2 paarden ben ik dus op zoek naar een vol pensionstalling. Hieronder versta ik.
* 2 x per dag voer. In de zomer als bijvoer op de wei kuilgras of iets dergelijks en in de winter ook kuilgras of iets dergelijks en basis brokken * dat de weien en de watervoorziening door de eigenaar word voorzien * de wei door de eigenaar zelf word schoongehouden en onderhouden * liefste in de zomer 24/7 weidegang * in de winter ook weidegang en dat de paarden buiten en binnen worden gezet * mooie ruime stal voor het grootste paard van 1:78 * voor mijn andere paard het liefste een schuilstal of permanent op de wei omdat het een heel zenuwachtig en onrustig paard is als hij op stal moet staan * zadelkamer of kast voor het opbergen van mijn tuig * goede uitrij mogelijkheden aangezien ik veel in het bos rij * soort van kantine en een toilet.
Verder zou het fijn zijn als er een binnenbak aanwezig is ,maar dat hoeft niet perse als de buitenbak meerendeel van het jaar goed te rijden is of in de omgeving gebruik kan worden gemaakt van een binnenbak.
@urielle De meeste topics zijn al een paar jaar oud. Weet niet of die stallen die daar genoemd worden nog pensionstalling hebben.
yvonnedamen
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-10 17:56
Hoi,
nee alle stallen die op die topics staan heb ik al lang en breed uitgeplozen voordat ik van chaam naar de stallen die ik tot nu toe heb gehad ben verhuisd. Dus ik was benieuwd of iemand nog met iets nieuws zou komen.