[GZ]Hulp gezocht midden limburg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

klijnliesje

[GZ]Hulp gezocht midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-10 12:31

Even in het kort. Ben sinds 4 weken eigenaar van een Friese ruin van 4 jaar .Op zijn vorige adres is hij keer of 5-10 bereden. Dus nog maar net. Nu wil ik graag weer gaan rijden maar heb al jaar of 6 niet meer gereden. Wie is er bereidt tegen betaling mij te helpen. Dus iemand die zelf kan rijden en mij weer het vertrouwen te geven dat ik dat nog best kan.
eventueel ook het berijden van mijn Fries voor een tijd.

Elles

Re: Hulp gezocht midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:39

RT >> EA-GA Diensten

anyw1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:37

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:35

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal oneliners verwijderd. Reacties in de trant van "VP?", "Mag ik de vraagprijs?", "Mag ik een foto zien?", "Je hebt een PB.", "Stipje" of "Dezelfde vraag." of "Ruil je ", zijn verwijderd. Als je bijvoorbeeld de vraagprijs wilt weten of meer foto's wilt zien, dan kun je zelf een PB sturen aan de betrokken bokker. Het is niet nodig om te melden dat iemand een pb heeft. Dat ziet diegene vanzelf. Wil je het topic graag bewaren, dan kun je jezelf abonneren op het topic of de bookmark-functie gebruiken. Ook kun je zelf een stipje in het topic zetten door op de index op het icoontje voor het topic te klikken. Voor meer informatie, zie de regels van EA en de Help van Bokt.

Woodstock

Re: [GZ]Hulp gezocht midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 19:28

Ik geef les in klassieke rijkunst, op de site in mijn onderschrift vind je meer info. Ook heb ik ervaring met het rijden en opleiden van groene paarden. Waar woon je ergens?

SaskiaKur

Re: [GZ]Hulp gezocht midden limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 08:56

Wat is de plek waar het paard gestald staat? Misschien dat mijn zus kan helpen :)

klijnliesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 10:03

fijn hoor al jullie reacties, ik laat in dit topic wel weten wie ik kies. Bedankt voor het aanbod enmochten er nog meer mensen zijn die mij kunnen en willen helpen ik woon in Echt voor de duidelijkheid. Zou prettig zijn iemand uit de buurt omdat je dan makkelijker af kan spreken.