Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het was een vreselijk leerzame cursus met veel aandacht voor de paarden in kwestie.cissy schreef:Ik heb net de cursus expert trailerladen gedaan bij Annemarie, niet omdat ik een moeilijk paard heb maar omdat ik meer wilde leren over trailerladen. Ik doe dat nl ook uit hobby.
Er waren 6 probleempaarden daarheen gekomen en die hebben wij met de cursisten in 2 dagen moeten leren laden. Paarden met extreme problemen dus niet de simpele klusjes, anders wordt je nl nooit een expertHet was een vreselijk leerzame cursus met veel aandacht voor de paarden in kwestie.
Je kunt met een gerust hart je paard daarheen brengen voor een cursus/training.
De training gaat helemaal op maat voor het paard in kwestie, er wordt goed gekeken wat het probleem is en hoe het paard het nodig heeft om getraind te worden.
Eerst wordt het paard getraind en daarna wordt de eigenaar erbij betrokken want je moet er uiteraard zelf thuis weer mee aan de slag.
De begeleiding achteraf heb ik geen ervaring mee maar ik kan me niet voorstellen dat die er niet is en dat je niet kunt bellen als je een probleem ervaart.