[GZ] Springinstructeur/instructrice | omg. Achterhoek

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

[GZ] Springinstructeur/instructrice | omg. Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 19:27

Ik ben op zoek naar een springinstructreur/instructrice die mij wil begeleiden en zo af en toe eens les wil geven met mijn verzorghaflinger.
Wij hebben een aantal puntjes waar we toch op vast blijven lopen, kan dit altijd uitleggen via pb.

Ik ben op zoek naar iemand die mij dus eerst eenmalig les wil geven, gaat dit goed dan misschien vaker.
Het liefst aan huis, maar als er op eigen locatie meer mogelijkheden zijn sta ik hier ook voor open.

Een clinic lijkt mij ook zeer leerzaam, als iemand iets weet in de omgeving Achterhoek mag je me altijd pben!

Ik zou graag reacties ontvangen!

Anoniem

Re: [GZ] Springinstructeur/instructrice | omg. Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 22:03

Als je iemand kent oid mag dat natuurlijk ook! :)

Marita
Berichten: 567
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Drenthe

Re: [GZ] Springinstructeur/instructrice | omg. Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 22:26

Waar staat je verzorghaflinger?

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 20:45

Liinn schreef:
Ik ben op zoek naar een springinstructreur/instructrice die mij wil begeleiden en zo af en toe eens les wil geven met mijn verzorghaflinger.
Wij hebben een aantal puntjes waar we toch op vast blijven lopen, kan dit altijd uitleggen via pb.

Ik ben op zoek naar iemand die mij dus eerst eenmalig les wil geven, gaat dit goed dan misschien vaker.
Het liefst aan huis, maar als er op eigen locatie meer mogelijkheden zijn sta ik hier ook voor open.

Een clinic lijkt mij ook zeer leerzaam, als iemand iets weet in de omgeving Achterhoek mag je me altijd pben!

Ik zou graag reacties ontvangen!



hoihoi misschien moet je tomas heinhuis uit eibergen eens bellen zelf zeer sucses vol in de springsport
http://www.heinhuishorses.nl/

Marita
Berichten: 567
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Drenthe

Re: [GZ] Springinstructeur/instructrice | omg. Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 22:29

In Gaanderen is een hele leuk rijvereniging. Vrij klein, maar erg gezellig. Daar geef ik 1 keer per maand springles. Als je lid wordt, kun je zo aansluiten. Is dat wat?