Gezocht: Stalling omgeving Eindhoven

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jose21

Berichten: 16
Geregistreerd: 30-06-10

Gezocht: Stalling omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 11:06

Hoi allemaal!

Vanwege verhuizen naar Eindhoven ben ik dringend opzoek naar een stal voor mijn 4 jarige andalusier (ruin). Nadeel aan mijn paard is dat het een paard is met een verleden, heb hem nu een jaar. Daarvoor is hij 1,5 jaar opgesloten geweest in een stal en mishandeld. Hij is op het moment dus niet beleerd, dus een stal waar mensen met ervaring kunnen helpen zou fijn zijn maar is absoluut geen vereiste. :)

Eisen heb ik eigenlijk niet zoveel, maar wel een paar:
- Zoveel mogelijk weidegang (liefst 24/7, maar mag ook inloopstal zijn)
- Niet boven de 200 euro,-
- Mogelijkheid tot alleen ruwvoer

Bij een particulier mag ook, of ergens een stuk weiland huren is ook een optie! :)

Ideeen zijn welkom! :)

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Re: Gezocht: Stalling omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 18:09

VSW is voor vragen/informatieve topics over verzorging, stalling en Weide, ik verplaats dit topic even naar het juiste forum.

VSW-->EA-GZ Diensten.

querido

Berichten: 277
Geregistreerd: 25-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 22:23

stal louwers in veldhoven bij het witven heeft 24/7 weidegang en het ziet er keurig uit daar. heb even geen telnr maar je ziet het zo als je de weg langs het witven rijdt ligt het aan de linkerkant vd weg (komende vanaf het Maxima Medisch Centrum).
volgens mij rond de 200 per maand.

Jose21

Berichten: 16
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-10 12:44

querido schreef:
stal louwers in veldhoven bij het witven heeft 24/7 weidegang en het ziet er keurig uit daar. heb even geen telnr maar je ziet het zo als je de weg langs het witven rijdt ligt het aan de linkerkant vd weg (komende vanaf het Maxima Medisch Centrum).
volgens mij rond de 200 per maand.


Kun je er zomaar onaangekondigd even langsgaan? Want ik kan op internet geen telnr vinden helaas!
Het lijkt mij echt een goeie stal voor mijn paardje, aangezien hij nu ook gewend is de hele dag op de wei te staan! :)

Jose21

Berichten: 16
Geregistreerd: 30-06-10

Re: Gezocht: Stalling omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-10 22:13

Sinds gister sta ik bij een stal in Stiphout, maar bedankt voor de reacties :)