germie schreef:Sizzle, ik heb het geld niet voor de MSFC opleiding. Bovendien is dat erg lastig te combineren met een fulltime baan. Ik ben inderdaad geinteresseerd in zadels en dergelijke, maar dat is puur voor mezelf. Absoluut niet om er m'n werk van te maken.
Naar Engeland gaan om dingen te leren e.d. is voor mij gewoon niet te doen. Maar ik ben dus wel een soort van techneut die laatst door een zadel uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten kijkt hoe het in elkaar zit.
Het is puur en alleen om mijn kennis te verbreden zodat niet zomaar iemand kan beweren dat een zadel goed ligt, terwijl ik denk van niet. Ik wil dat dus ook meetbaar maken zeg maar.
Ik weet hoe lastig het is om het te combineren met een full-time baan (zeker vanaf waar ik woon
) aangezien ik het zelf gedaan heb, maar als je ooit genoeg geld hebt ervoor is het echt heel leuk en leerzaam om te doen. Ik ben nu wel mega-blut aangezien ik mijn reserves erin gestopt heb, maar heb nog absoluut geen spijt.
Je kunt het zo gek maken als je wilt. Ik ben gestopt na het passen en het beginnende reparatiewerk. Het echte zadels bouwen laat ik graag aan Ibonn over
Ik heb tot nu toe 1 "klant" per maand ongeveer en dat geeft genoeg voldoening voor mij. Drukker moet het niet zijn want ik werk daarnaast ook nog 50 uur p.w. aan de uni. Echt zadels verkopen hoef ik ook niet zo nodig, je kunt als kleine ondernemer toch nooit zo veel variatie hebben dat je iedereen een zadel kunt bieden en dan besteed ik dat net zo lief helemaal uit en hou ik het bij aanpassingen en advies.
Ik zou wel dolgraag met Flair willen leren werken e.d. maar dan moet ik toch eerst een ander soort werk hebben of de loterij winnen. Ik wil ook niet zomaar mijn werk opgeven (heb immers niet voor niets mijn doctor titel gahaald), dus het gaat zoals het gaat. Als het meer wordt is het leuk, zo niet dan ben ik er nu ook meer dan tevreden mee.