paardenvrachtwagen verhuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Heidi_

paardenvrachtwagen verhuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 10:58

Hallo bokkers,

Een paar mensen van stal waaronder ik hadden bedacht om met een vrachtwagen naar de ARK(apeldoornse ruiterkampioenschappen)
Het gaat om iets van 8 tot 9 paarden misschien wel meer. Nu vroeg ik me af of hier iemand is die een goed bedrijf weet die vrachtwagens verhuurt,
ik heb al een beetje rondgekeken op google en marktplaats maar kan niets vinden.... Wel is het handig als de vrachtwagen gehuurd kan worden in apeldoorn of omgeving, we hebben trouwens iemand op stal die ons wil brengen met een vrachtwagenrijbewijs dus dat is op zich geen probleem....
Dus als iemand iets weet over het huren van vrachtwagens, zou ik dat op prijs stellen.... ;)

Bienotje

Re: paardenvrachtwagen verhuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 11:32

Anemone heeft ze volgens mij ook te huur. Niet elke stad/ dorp zal trowuens een paardenvrachtwagen verhuur bedrijf hebben. Dus ik denk dat je sowieso erg beperkt ben als je echt in Apeldoorn zelf zoekt (of je moet geluk hebben)..

_Heidi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 11:36

Het is meer apeldoorn en omgeving dus ook arnhem etc maar niet zeeland of noord-holland ofzo...maar erg bedankt voor reacite ga meteen kijken ;)

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:56

Geen informatief topic maar een gezochte dienst.

TAO-->EA-GZ Diensten

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 17:17