houding en zitlessen volgen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vevina

houding en zitlessen volgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 15:22

Ik heb er veel moeite om mijn benen stil te houden tijdens het rijden dus heb ik op internet gekeken en toen kwam ik uit op zit lessen, leer je daar echt van?
wat zijn de gemiddelde kosten van de lessen?
en hoe was jullie ervaring met de zitlessen?

__PSM__

Re: houding en zitlessen volgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:25

Zeker de moeite waard van het proberen...

mijn zitlessen kosten €15 in 3 kwartier... Ik heb er van leren rechtop zitten, niet te klemmen, en door het niet klemmen komen mijn benen ook op zijn plaats :)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:26

Toen ik begon met rijden heb ik eerst van mijn moeder zitlessen moeten nemen. Dat zal nu een jaar of 13 geleden zijn, en ik heb er nu nog steeds profijt van. Ik zit heel vast, ondanks dat ik niet veel gereden heb :) Nu ik, sinds een jaar het rijden weer opgepakt heb, merk ik gewoon dat ik goed vast zit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:27

Hoeveel je er echt aan hebt ligt natuurlijk aan de kennis en kunde van je instructeur (en aan hoeveel jullie elkaar aanvoelen), maar in zijn algemeenheid vind ik zitlessen heel fijn. Je hebt je focus even helemaal op je houding/zit en ik merk bij mezelf wel dat het daar erg van vooruit gaat :j

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:37

Bij goede instructeur albsoluut de moeite waard!! Ik heb een aantal lessen bij spirithorses gehad en dat vond ik een absolute aanrader! Maar zoek goed uit of iemand die zich als instructeur aanbied ook echt een goede is, iedere jan klaassen kan per slot van rekening beweren goede zitlessen te kunnen geven..

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:13

RT-->EA-GZ-Diensten

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:14

Huh? Die verplaatsing snap ik niet? Er wordt toch gerwoon info gevraagd over, maar niet naar zitlessen?

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 22:53

Helemaal instructeursafhankelijk, net zoals gewone lessen, maar kan absoluut ontzettend waardevol zijn.
Welke regio zoek je evt? :)