Ik heb er veel moeite om mijn benen stil te houden tijdens het rijden dus heb ik op internet gekeken en toen kwam ik uit op zit lessen, leer je daar echt van? wat zijn de gemiddelde kosten van de lessen? en hoe was jullie ervaring met de zitlessen?
mijn zitlessen kosten €15 in 3 kwartier... Ik heb er van leren rechtop zitten, niet te klemmen, en door het niet klemmen komen mijn benen ook op zijn plaats
Toen ik begon met rijden heb ik eerst van mijn moeder zitlessen moeten nemen. Dat zal nu een jaar of 13 geleden zijn, en ik heb er nu nog steeds profijt van. Ik zit heel vast, ondanks dat ik niet veel gereden heb Nu ik, sinds een jaar het rijden weer opgepakt heb, merk ik gewoon dat ik goed vast zit
Anoniem
Geplaatst: 13-06-10 15:27
Hoeveel je er echt aan hebt ligt natuurlijk aan de kennis en kunde van je instructeur (en aan hoeveel jullie elkaar aanvoelen), maar in zijn algemeenheid vind ik zitlessen heel fijn. Je hebt je focus even helemaal op je houding/zit en ik merk bij mezelf wel dat het daar erg van vooruit gaat
Bij goede instructeur albsoluut de moeite waard!! Ik heb een aantal lessen bij spirithorses gehad en dat vond ik een absolute aanrader! Maar zoek goed uit of iemand die zich als instructeur aanbied ook echt een goede is, iedere jan klaassen kan per slot van rekening beweren goede zitlessen te kunnen geven..