Iemand ervaring met de website PAARDORADO.nl??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MontyRulezz

Iemand ervaring met de website PAARDORADO.nl??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 16:09

Ik heb hier 2 weken geleden 2 rijbroeken gekocht en direkt betaald via Ideal. Vanaf toen staat mijn bestelling in behandeling en gebeurd er niks terwijl als levertijd 1 - 5 werkdagen vermeld staat.
Ik heb ze al 3 x gemaild met de vraag wanneer mijn bestelling geleverd wordt maar krijg geen reactie terug.

Er staat geen telefoonnummer op de site vermeld anders had ik allang gebeld. Er staat wel aangegeven dat de winkel ruiterdrome heet uit Alphen a/d Rijn.
Iemand bekend met deze website of winkel?

HorseTopShop

Re: Iemand ervaring met de website PAARDORADO.nl??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 16:59

paardorado.nl is niet bekend bij de KvK. Ruiterdrome wel, maar je mag niet handelen onder een andere naam. En ook doet daar de website het niet van.
Ik krijg er i.i.g. geen goed gevoel bij. Zou er zelf nooit wat kopen.

Zelf keek ik eerst altijd het KvK nummer na voordat ik ergens iets ging bestellen. Heeft me 1 keer voor oplichting behoed.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 17:59

ze adverteren ook op marktplaats, mischien dat je daar wat mee kunt.

kvknummer ruiterdrome is dezelfde als paardorado, en ruiterdrome heeft wel een telfoonnummer:
Telefoonnummer : 0172-438444

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 19:05

Dat telefoonnummer is handig, zal morgen eens ernaartoe bellen. Kijken wat ze zeggen.
Vind het zelf ook een beetje vaag allemaal, maar heb eigenlijk nog nooit een probleem gehad met een webshop. Daarom heb ik er verder nog niet eens over nagedacht en direkt het geld via Ideal overgemaakt.
Ben zelf normaal ook altijd voorzichtig want ben al eens opgelicht, maar heb nog nooit nagedacht over of een webshop te vertrouwen is.

BlackZelda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:08

Heb een poos terug eens een mailtje gestuurd naar deze webshop (of een artikel ook opgehaald kon worden). Hier heb ik nooit antwoord op gekregen.....

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 19:13

Nou, heb ze vandaag gemaild dat ik het niet normaal vond en zeer klantonvriendelijk om gewoon niet te reageren op een vraag. Maar heb nu het telefoonnummer dus ga ze morgen gelijk bellen. Ik vroeg me af er meer mensen waren die hier wel eens wat gekocht hadden.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 06:48

Ervaringen gevraagd met webshop.
TAO-->EA-GZ Diensten

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:02

nou hier nog iemand, hoofdstel besteld, betaald en ik krijg ook geen antwoord. ook twee weken geleden. ik heb denk al 20 mailtjes gestuurd!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:20

ts heb je al gebeld?

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 11:05

Nee, heb niet gebeld, ik kreeg dezelfde avond een automatisch mailtje dat mijn verzending verstuurd was. Ik had gekozen voor DHL dus verwacht het vandaag binnen. Verder helemaal geen reactie op mijn vorige mails.
Ik wacht dus even af of ik vandaag mijn bestelling binnen krijg.

Maar ik zal er dus nooit meer bestellen! Hoe goed de aanbieding ook is (heb nu een Nedhorse broek daar gekocht, kost normaal 99,95 en heb hem hier gekocht voor 40 Euro!)

dongenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 21:23

Hallo, ik heb anderhalve week geleden ook een rijbroek besteld en betaald. Heb sindsdien ook niets meer gehoord en heb er na het zien van jullie reacties geen vertrouwen meer in dat ik ooit mijn rijbroek toegestuurd krijg. Wat een oplichters. Heb ook al een aantal mailtjes gestuurd en niks terug gehoord. Heb ook geprobeerd te bellen naar het nummer van ruiterdrome in Alphen a/d Rijn maar dat nummer is niet meer in gebruik. Denk dat we allemaal het slachtoffer zijn geworden van oplichting. Wacht nog even af deze week anders ga ik aangifte doen bij de politie. Haalt toch niks uit maar ik ga niet machteloos toezien hoe die oplichters nog meer mensen van hun geld beroven. Schandalig. Wat gaan jullie hieraan doen? Ik heb Marktplaats ook al op de hoogte gesteld.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 22:05

Dat is vervelend Dongenes, zeker ook de 'aanbieding' gezien.
Ik heb een berichtje gehad dat de broek verzonden was, en zou hem vrijdag of dinsdag binnen moeten krijgen. Ik ben benieuwd.
Als ik hem niet binnen krijg ga ik dus ook echt aangifte doen met alle gegevens die ik tot nu toe gekregen heb.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 12:33

Ik heb mijn bestelling binnen!! 26 mei bestelt en betaald en vandaag 14 juni ontvangen zonder enige reactie/uitleg op mijn mails.
Dus dat was voor mij eens maar nooit meer bestellen bij deze website. Zo'n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt.

dongenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:25

Heb afgelopen donderdag mijn rijbroek ontvangen. Had ook al 10 mailtjes gestuurd en niks gehoord. Zal er ook niet weer een keer iets bestellen. Maar ja, eind goed, al goed.

Dixxii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:26

Ik heb op 8 juni chaps besteld en ook direct betaald.
Kreeg ze redelijk snel binnen. Ze waren op 9 juni verzonden.
Toen ik ze binnen had gekregen was ik niet tevreden over de maat
en heb ze de volgende dag terug gestuurd dat ik een maat groter wou.
Tot nu toe nog niks nieuws ontvangen. Heb al 2 mails gestuurd en wou net bij mij verzonden
items kijken maar mijn mailtje was weg ook heel raar.
Ik heb al gezegd dat ik binnen week reactie wou of anders mijn geld terug ook daar reageren ze
niet op. Ik ga het nogmaals proberen anders hebben ze een probleem van mij part word het een rechtzaak.
Ik ben nog nooit opgelicht maar dit voelt echt zwaar k*t. ;(

InekeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 12:26

Ik heb recent ook een aantal dingen besteld - eerste keer - bij PaarDorado.
Keurig netjes afgeleverd binnen de gestelde termijn, dus ik was helemaal blij *\o/*
Jammer genoeg was de rijbroek te klein, dus ik heb de rijbroek teruggestuurd en meteen een grotere besteld via het bijgesloten formulier :list:
En je raadt het al: tot nu toe NIETS meer vernomen: ik heb na een week nog géén rijbroek, en op mailtjes wordt niet gereageerd -:(-
Ik heb nu een láátste mail er tegenaan gegooid met de mededeling dat ik binnen een week mijn rijbroek verwacht (betaald via IDeal) en dat ik anders (ook) aangifte ga doen van oplichting }:)
Ben benieuwd, maar ik voel me flink bel*zerd!
Ik hou jullie op de hoogte! :j

InekeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 17:59

Hoi allemaal,

Vandaag, woensdag 21 juli, heb ik contact gehad met Carina v/d Tuijn over bovenstaand berichtje van mij. :j
Volgens Carina is er iets fout gegaan bij TNT omdat haar iets 'bijstond' over het verzenden van mijn rijbroek, maar die is dus niet aangekomen |o
Heb haar toen gevraagd of ik mijn geld terug kreeg, en dat heeft zij zonder problemen toegezegd (zou binnen een week op de rekening staan) :list:
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik kéurig te woord ben gestaan, en heb toch wel weer vertrouwen gekregen dat dit correct wordt afgehandeld O:)

Ik laat het jullie weten zodra mijn geld binnen is, oké? +:)+

Oh, by the way: het telefoonnummer waarop ik haar uiteindelijk (bij haar ouders) heb bereikt:

0172 - 47 32 07

Heb via de KvK het adres gekregen: Aïdaplein 106 in Alphen a/d Rijn, met bovenstaande naam en nummer.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 20:09

Goh, het is toch wat. Ik snap niet waarom alles zo lang duurt en ze nergens op reageren.
Tot nu toe is geloof ik bij iedereen alles goed gekomen, maar de service is echt ver te zoeken.

Ik hoop voor je dat je je geld ook binnen krijgt, maar dat verwacht ik wel. Ze hebben superkoopjes, maar zal er echt nooit meer wat bestellen.

Wel handig dat nu alle gegevens bekend zijn.

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 13:31

Zelf heb ik op het moment ook problemen met deze webshop.
Heb er een mooie broek gekocht en een vliegenmasker voor het paard. Heb dit 16 juli betaald en had het afgelopen week ook verwacht.
Nu heb ik hier donderdag een mailtje achter aan gestuurd, om te vragen hoe het met de levering was. Bestellingnummer erbij gedaan maar helaas niets gehoord.
Heb er net nog maar een mailtje achteraan gestuurd met de vraag om toch nog een reactie te kunnen krijgen, anders ben ik genoodzaakt andere maatregelen te nemen.

Maar even een vraag:
Heeft iemand zo wie zo zijn producten al of het geld terug?

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 17:00

Ik heb uiteindelijk wel mijn spullen gekregen, maar het duurde echt heel erg lang en op alle mailtjes die ik gestuurd had heb ik geen enkele reactie gekregen.

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 20:50

Hoelang duurde dat voordat je je spul kreeg?
Door de verhalen die ik hier lees ben ik er niet gerust op dat ik mijn spul of geld ooit weer zie

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 21:30

26 mei besteld en 14 juni ontvangen.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:40

ik heb ook besteld en uiteindelijk gekregen, wel 2,5 week wachttijd en geen reactie op mails etc

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 07:49

Ik zal nog even geduld hebben dan. Heb 15 juli besteld, 16 juli betaald, dus de 3 weken zijn nog niet voorbij

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:57

Mijn bestelling is verstuurd. Kreeg net een mailtje.
Zal me benieuwen wanneer hij binnen is