Nou bij mij niet hoor... heb al meerde=re spulle gekocht hierzo, en die zaten prima!! Super serviec ook :-D
Bobbiaan
Geplaatst: 08-06-10 21:07
Hallo allemaal, dan hebben jullie denk ik de verkeerde maat deken besteld??? Shetlander shop is super hoor. Snelle levering! Heb 2 winterdekens gekocht, maar beide pasten heel goed. Ook de halstertjes en peesjes voor mijn minis zaten perfect! Echt niks op aan te merken.
lexie2010
Geplaatst: 08-06-10 21:32
Hee hallo daar....Yep..nooit problemen gehad met deze shop! Al 4x iets besteld. Goede service en zeer snelle levering. Ook de spullen zijn prima! Ik denk dat Bobiaan misschien wel gelijk heeft??...dan hebben jullie misschien de verkeerde maat besteld en de pony niet goed op gemeten?? Mijn zweetdeken paste perfect zelfs...dus kellsterrr het is save hoor. Wel even goed de maten opmeten voor de zekerheid. Succes!!
MissMelTT
Geplaatst: 08-06-10 21:54
Ik heb ook al een paar x wat spullen besteld en geen problemen. In tegendeel snelle levering, goede service. En ze hebben echt hele leuke spulletjes. Maar idd heb je wel de juiste maat besteld ? Maar ik neem aan dat de shetlandershop dat netjes heeft opgelost ? Ik ben altijd blij als je iets zonder problemen kunt terug sturen en kunt omruilen voor de juiste maat. Prima toch !? Als je vragen hebt kun je ze altijd bellen. Dat heb ik ook een keer gedaan voordat ik wat wilde bestellen. Ik kreeg goed advies en de mevrouw was heel vriendelijk.
prima ervaring met de shetlandershop. Leveren vlot en netjes. Denk dat het handiger is de volgende keer de goede maat door te geven. Ik heb zelf de ervaring dat mensen van alles kopen maar totaal geen idee hebben hoe de maatvoering werkt. Dus dan krijgt de verkopende partij de schuld. En als je niet weet hoe je moet meten, bel die vrouw dan. Geloof me, ze helpt je ook nog